Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Gezocht een extensie die het volgende moet doen....
05 mei 2012 17:08
Hallo, ik ben nieuw op het forum.
Nu ben ik bezig met een site maar ik heb al een tijd gezocht voor een oplossing voor het volgend probleem.
Ik zoek een extensie die, als je inlogd, bij kan houden welke plaatjes je hebt. Dus bijv.:
Stel je verzameld 10 soorten plaatjes.
Jan heeft plaatje 1,2,3,5,8
Pieter heeft plaatje 2,3,4,5,7,9
Dan moet er komen te staan de cijfers 1 t/m 10 en de cijfers die je hebt zijn dan bijv. rood gekleurd en die je niet hebt licht rood. Het zijn ook links dus als je bijv. op 2 druk dan opent hij een pagina en dan zie je plaatje 2 met gegevens er van en opmerkingen van jezelf erbij.
Als je er 1 bij heb dan moet je hem dus kunnen toevoegen aan je verzameling, plus moet je opmerkingen er bij kunnen zetten.
Is dit mogelijk in joomla en zo ja weet iemand daar iets op? Ik loop al zo lang te zoeken naar iets maar kan niets vinden.
groeten wessel
Nu ben ik bezig met een site maar ik heb al een tijd gezocht voor een oplossing voor het volgend probleem.
Ik zoek een extensie die, als je inlogd, bij kan houden welke plaatjes je hebt. Dus bijv.:
Stel je verzameld 10 soorten plaatjes.
Jan heeft plaatje 1,2,3,5,8
Pieter heeft plaatje 2,3,4,5,7,9
Dan moet er komen te staan de cijfers 1 t/m 10 en de cijfers die je hebt zijn dan bijv. rood gekleurd en die je niet hebt licht rood. Het zijn ook links dus als je bijv. op 2 druk dan opent hij een pagina en dan zie je plaatje 2 met gegevens er van en opmerkingen van jezelf erbij.
Als je er 1 bij heb dan moet je hem dus kunnen toevoegen aan je verzameling, plus moet je opmerkingen er bij kunnen zetten.
Is dit mogelijk in joomla en zo ja weet iemand daar iets op? Ik loop al zo lang te zoeken naar iets maar kan niets vinden.
groeten wessel
- wessel
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
05 mei 2012 18:56
Misschien handig om even toe te lichten wat de doelstelling van die plaatjes is, is nu een beetje vaag. En heb je dit ooit al eens ergens gezien?
- Arbmil
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
05 mei 2012 19:53
doelstelling is dat je bijv voetbal plaatjes spaart en dat wil bij houden. Dus gewoon een extensie of module?? die bijhoud wat je spaart en wat je wel en niet hebt.
- wessel
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
06 mei 2012 06:52
volgens mij kan dat gewoon met joomgallery, in de back end kun je instellingen zo zetten dat je verschillende categorien kan maken en het aantal maximaal te maken categorien en uploads.
- werner71
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.664 seconden