Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Het laten loggen welke user welk bestand download

Het laten loggen welke user welk bestand download

13 mei 2012 22:05
#1
Site: lokaal
Joomla: 2.5.4.
Extensie: DatsoGallery 1.17

Hallo,

Hoewel mijn site (in aanbouw) voor 95% draaiende is op hoofdcomponent DatsoGallery, en mijn vraag hier toch niet direct mee te maken heeft, kan het zo zijn dat de oplossing te vinden is in een andere Joomla-extensie. Wellicht heeft iemand een idee welke :)

DatsoGallery is een fotogalerij, welke de gebruiker in staat stelt om foto's te downloaden. Gratis, maar ook betaald (via Paypal). Nu biedt DatsoGallery in dat laatste geval de beheerder de mogelijkheid precies te zien welke gebruiker welke foto's download (Transacties).

Het geval wil echter dat ik niets aan de Paypal functie heb, maar toch gebruik wil maken van het aflezen welke gebruiker welke foto's binnenhaalt. Gratis.

De foto's worden alsvolgt aangeroepen tijdens het downloaden:

http://127.0.0.1/?task=download&catid=9&id=11
http://127.0.0.1/?task=download&catid=13&id=15
etc.

Bestaat er misschien een component/extensie welke bovenstaande handelingen zou kunnen loggen? Ik heb geprobeerd wat extensies op te sporen, maar helaas zonder succes.

Alvast dank! :silly:
Discussie gesloten.
  • Jaamlo
  • Jaamlo's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 10
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.747 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie