Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Phocagallery Thumbnails

Phocagallery Thumbnails

03 aug 2012 14:31
Hallo,

Ik wil een website maken waar een paar duizend foto's opstaan, die foto's upload ik met Phocagallery.
De foto's staan allemaal gerangschikt per categorie, nu wil ik een menu item maken die de catagories in Phocagallery laat zien maar zonder de thumbnail te laten zien, deze kan ik weliswaar uitschakelen in opties bij catagories item "Displaying Style --> catagories without images" maar als ik op een categorie klik worden de thumbnails van de foto's zichtbaar met daaronder de bestandsnaam.
Hoe kan ik nu alleen de bestandsnaam laten zien, dus geen thumbnail bij het zichtbaar maken van de foto's binnen in een categorie, zodat als ik op de bestandsnaam van de foto klik, de foto zichtbaar word?
Is dit mogelijk met Phocagallery? Of zijn er nog andere mogelijkheden? Aangezien het om een paar duizenden foto's gaat kan ik dit niet doen door telkens manueel een aantal linken te plaatsen in een artikel naar elke foto, dus dat is geen optie.

Dank bij voorbaat.
  • Hemarlan
  • Hemarlan's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

Phocagallery Thumbnails

03 aug 2012 23:37
Hemarlan,

Ik denk dat je hier best phocadownload gebruikt ipv phocagallery. Er is een preview functie voor afbeeldingen en PDF-bestanden in phocadownload voorzien. Mogelijks zijn componenten zoals docman, remository, enz ook een alternatief.
  • Hyena
  • Hyena's berichtenfoto
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

Phocagallery Thumbnails

05 aug 2012 17:15 - 05 aug 2012 17:20
Ik ga ofwel Easy folder listing, ofwel toch Phocagallery gebruiken. ik vind echter voor geen van beide een zoekmodule. Die zoekmodule moet kunnen zoeken naar een bestandsnaam in de map images en/of in een onderliggende map.
Heb geprobeerd met Phoca search plugin maar die laat steeds de volledige categorie zien waar het betreffende bestand zich bevind.
Bedoeling is dat die zoekmodule een *.jpg bestandsnaam(en) in een map zoekt en deze foto ook laat zien bij het klikken op de bestandsnaam.
Iemand suggesties?
  • Hemarlan
  • Hemarlan's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.636 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie