Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Joomla contactformulier
Joomla contactformulier
08 aug 2012 19:32
Als ik een test doe met het contactformulier in Joomla dan krijg ik deze melding:
ReCaptcha plugin benodigd een privé sleutel die ingesteld moet worden in de parameters. Neem contact op met de websitebeheerder.
Er gaat dan ook geen bericht uit..
ReCaptcha plugin benodigd een privé sleutel die ingesteld moet worden in de parameters. Neem contact op met de websitebeheerder.
Er gaat dan ook geen bericht uit..
- jeebee
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Joomla contactformulier
08 aug 2012 19:34Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
- jeebee
- Joomla!NL ontdekker
Joomla contactformulier
08 aug 2012 19:54 - 08 aug 2012 19:55
Ik geloof hier:
Backend -> extensies -> Pluginbeheer -> Captcha - ReCaptcha en dan aan de rechterzijde.
Backend -> extensies -> Pluginbeheer -> Captcha - ReCaptcha en dan aan de rechterzijde.
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
Joomla contactformulier
08 aug 2012 20:21
Ik krijg nu de melding "lege code niet toegestaan". Ik heb de code wel ingevoerd.
- jeebee
- Joomla!NL ontdekker
Joomla contactformulier
08 aug 2012 21:29
Ik heb de publieke en privésleutel ingevoerd. Als ik nu het contactformulier invul en verstuur krijg ik die lege code melding. Ik krijg ook nergens die captcha code te zien die je moet invullen bij het versturen. Moet ik soms nog iets extra's installeren?
- jeebee
- Joomla!NL ontdekker
Joomla contactformulier
08 aug 2012 21:54
Niet dat ik weet, heb je een link naar de betreffende website? En maak je gebruik van een SSL certificaat?
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
Joomla contactformulier
08 aug 2012 21:58
De website is
hier
Nee, ik gebruik geen ssl. Ik heb inmiddels een ander contactformulier gevonden, maar ook hier wordt er niets verzonden....
Nee, ik gebruik geen ssl. Ik heb inmiddels een ander contactformulier gevonden, maar ook hier wordt er niets verzonden....
- jeebee
- Joomla!NL ontdekker
Joomla contactformulier
08 aug 2012 22:01
Heb je captcha wel geselecteerd bij je algemene instellingen?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Joomla contactformulier
08 aug 2012 22:05
Ik zou nog eens kijken naar je mail instellingen.
De Captcha module werkt nu wel, als je gebruik maakte van een SSL certificaat, kon het namelijk zo zijn dat je nog een verwijzing miste.
De Captcha module werkt nu wel, als je gebruik maakte van een SSL certificaat, kon het namelijk zo zijn dat je nog een verwijzing miste.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- Juliank92
- Algemeen Moderator
Joomla contactformulier
09 aug 2012 09:09
Ik krijg in de Backend nu wel privé berichten binnen dus dat werkt, maar het doorsturen van de mail naar gewone inbox werkt blijkbaar niet.
Zover ik kan zien heb ik mijn e-mailinstellingen wel goed staan. Alhoewel ik niet weet wat de juiste instellingen zijn. Waar zou ik dat moeten opvragen / nakijken. Ik heb het nu op smtp staan.
Zover ik kan zien heb ik mijn e-mailinstellingen wel goed staan. Alhoewel ik niet weet wat de juiste instellingen zijn. Waar zou ik dat moeten opvragen / nakijken. Ik heb het nu op smtp staan.
- jeebee
- Joomla!NL ontdekker
Joomla contactformulier
09 aug 2012 09:15
Je zou het ook kunnen proberen met de PHP mailer, als dit ondersteund wordt en werkt, hiervoor heb je dan geen extra instellingen nodig.
- Juliank92
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.723 seconden