Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
klanten site maken
klanten site maken
16 okt 2012 16:28
Hallo Allemaal,
Ik ben op zoek naar een module/extensie waarmee ik een klanten site kan maken.
Net zoals virtuemart, maar dan uitgebreider.
Wij zijn een auto bedrijf en willen graag ook info over de auto en toebehoren voor klanten inzichtelijk maken.
Ik had Jnews pro gebrobeerd, helaas is dat beperkt tot 5 velden, ik hem minimaal 20 velden nodig.
Daarnaast wil ik graag uit deze database nieuwsbrieven versturen naar de aangemelde klanten.
Klanten zouden via een login zelf hun gegevens moeten kunnen aanpassen.
Wij vullen de gegevens vanuit onze crm via CSV of Exel.
Natuurlijk zou ik ook graag diverse statestieken willen hebben over responce ed.
Site www.grassere.nl
Joomla 2.5.7
Iemand een idee of dit bestaat ?
Alvast bedankt.
Ik ben op zoek naar een module/extensie waarmee ik een klanten site kan maken.
Net zoals virtuemart, maar dan uitgebreider.
Wij zijn een auto bedrijf en willen graag ook info over de auto en toebehoren voor klanten inzichtelijk maken.
Ik had Jnews pro gebrobeerd, helaas is dat beperkt tot 5 velden, ik hem minimaal 20 velden nodig.
Daarnaast wil ik graag uit deze database nieuwsbrieven versturen naar de aangemelde klanten.
Klanten zouden via een login zelf hun gegevens moeten kunnen aanpassen.
Wij vullen de gegevens vanuit onze crm via CSV of Exel.
Natuurlijk zou ik ook graag diverse statestieken willen hebben over responce ed.
Site www.grassere.nl
Joomla 2.5.7
Iemand een idee of dit bestaat ?
Alvast bedankt.
- EdGrassere
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
klanten site maken
16 okt 2012 16:32
JNews in combinatie met Community Builder zou moeten werken volgens mij. Tenminste als ik je vraag goed begrijp.
Klant x woont op adres y en rijdt in auto z die hij op datum xx gekocht heeft? Plus de rest van de info natuurlijk.
Klant x woont op adres y en rijdt in auto z die hij op datum xx gekocht heeft? Plus de rest van de info natuurlijk.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
klanten site maken
16 okt 2012 16:42
Je begrijpt mij goed, heb jij ervaring in de combinatie van die 2 programa's ?
Kun je van de database van CB gebruik maken in Jnews ?
Kun je van de database van CB gebruik maken in Jnews ?
- EdGrassere
klanten site maken
16 okt 2012 16:43
Ja, met de pro versie wel.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
klanten site maken
16 okt 2012 17:09
Werkt dat soepel samen, heb jij een werkende site hiermee die ik eens bekijken kan ?
- EdGrassere
klanten site maken
16 okt 2012 17:13
Helaas, ik heb wel een 1.5 site nog met JNews (gratis) en CB. Maar maak alleen gebruik van de standaard gebruikersvelden.
Er loopt hier op het forum nog ergens een draadje over hetzelfde en diegene heeft ook al wat draadjes aangemaakt op het JNews forum. Denk dat je het beste even bij hen kunt kijken. Staat veel documentatie en ze hebben een geweldig forum.
Of misschien dat iemand anders hier wel met deze combi werkt.
Er loopt hier op het forum nog ergens een draadje over hetzelfde en diegene heeft ook al wat draadjes aangemaakt op het JNews forum. Denk dat je het beste even bij hen kunt kijken. Staat veel documentatie en ze hebben een geweldig forum.
Of misschien dat iemand anders hier wel met deze combi werkt.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
- Kjirr
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.722 seconden