Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
easybook
easybook
20 dec 2012 17:05 - 20 dec 2012 17:08
In bijlage zie je de gele balk van easybook reloaded, deze kleur wil ik aanpassen.
Je hebt zowel, blauw, rood als geel.
Het is te zien welke melding hij weer moet geven.
Iemand een idee waar ik dit kan aanpassen, of eventueel de tekst in de balk van kleur veranderen is ook een optie.
Dank
Karina
Je hebt zowel, blauw, rood als geel.
Het is te zien welke melding hij weer moet geven.
Iemand een idee waar ik dit kan aanpassen, of eventueel de tekst in de balk van kleur veranderen is ook een optie.
Dank
Karina
- Korre
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
easybook
20 dec 2012 17:37
Vermoed dat dat een standaard Joomla melding is die niets met je formulier te maken heeft. Css is eenvoudig te vinden met Firebug.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
easybook
20 dec 2012 18:53
Ik heb de css al afgelopen, maar niks gevonden.
Ook niet bij de css van easybook.
De tekst kon ik wel aanpassen bij easybook.
De tekst, zou ik die eventueel kunnen veranderen van kleur?
Firebug geeft enkel de body van mijn template weer.
Geen specifiek onderdeel.
Ook niet bij de css van easybook.
De tekst kon ik wel aanpassen bij easybook.
De tekst, zou ik die eventueel kunnen veranderen van kleur?
Firebug geeft enkel de body van mijn template weer.
Geen specifiek onderdeel.
- Korre
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
easybook
20 dec 2012 19:11
Hallo,
Maak je wel gebruik van de laatste versie van easybook reloaded?
Ik krijg namelijk die balk niet meer maar een bericht die via fade weer verdwijnt.
De laatste versie is 2.5.5
Maak je wel gebruik van de laatste versie van easybook reloaded?
Ik krijg namelijk die balk niet meer maar een bericht die via fade weer verdwijnt.
De laatste versie is 2.5.5
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
- Korre
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
easybook
20 dec 2012 19:33Om eerlijk te zijn zou ik het niet weten.Korre schreef : Ja, ik heb de laatste versie.
Kan het aan instellingen liggen dan?
Kan misschien ook aan de gebruikte template liggen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
easybook
20 dec 2012 19:47 - 20 dec 2012 19:54
Waar kan ik dit dan aanpassen, denkt U?
Hebt jij enkel het component geinstalleerd?
Hebt jij enkel het component geinstalleerd?
- Korre
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
easybook
20 dec 2012 19:54
Ik kan het niet in de instellingen vinden, dus daar is het niet aan te passen.
En omdat ik het dus anders op het scherm krijg kan ik via Firebug het dus niet bekijken vergeleken bij de verschillen die er zijn tussen jou site en diegene waar ik het heb staan.
En omdat ik het dus anders op het scherm krijg kan ik via Firebug het dus niet bekijken vergeleken bij de verschillen die er zijn tussen jou site en diegene waar ik het heb staan.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
- Korre
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
easybook
20 dec 2012 20:34
Sorry Karina,
Ik kan het dus niet bekijken op deze manier, onderstaand krijg ik in beeld na een verzonden bericht.
Ook de foutmeldingen komen op deze manier op en verdwijnen in een fade manier.
Waarom jij het anders krijgt kan ik niet verklaren, misschien even de vraag stellen op het forum van de makers?
Ik kan het dus niet bekijken op deze manier, onderstaand krijg ik in beeld na een verzonden bericht.
Ook de foutmeldingen komen op deze manier op en verdwijnen in een fade manier.
Waarom jij het anders krijgt kan ik niet verklaren, misschien even de vraag stellen op het forum van de makers?
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
- Korre
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
easybook
20 dec 2012 21:11Dat is een andere vraag en off- topic.Is er nog een ander goed gastenboek?
Als je een andere gastenboek wilt dan kan je even kijken op joomla.org daar staan er meerdere, bijvoorbeeld Phoca gastenboek
Let wel op de versie en lees de documentatie / reviews.
Type: Non-Commercial deze zijn gratis.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.835 seconden