Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Inloggen leden lukt wel maar artikelen schrijven lukt niet
08 jan 2013 23:10 - 11 jan 2013 13:58
Beste leden,
Ik heb in K2 gebruikers aangemaakt en gekoppeld aan gebruikersgroepen. Nu kunnen ze de ene keer wel naar een scherm zoals in het voorbeeld en klikken op "aangegeven via rode pijl" en de andere keer zien ze dat weer niet staan. Ik hoop dat het ene beetje duidelijk is!?
Dus ze loggen in en de ene keer zien ze dat wel staan wat aangegeven is met de rode pijl en de andere keer zien ze het niet. Weet iemand waar dit aan ligt?
Edit Astrid: Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels .
Ik heb in K2 gebruikers aangemaakt en gekoppeld aan gebruikersgroepen. Nu kunnen ze de ene keer wel naar een scherm zoals in het voorbeeld en klikken op "aangegeven via rode pijl" en de andere keer zien ze dat weer niet staan. Ik hoop dat het ene beetje duidelijk is!?
Dus ze loggen in en de ene keer zien ze dat wel staan wat aangegeven is met de rode pijl en de andere keer zien ze het niet. Weet iemand waar dit aan ligt?
Edit Astrid: Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels .
- PP
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
13 jan 2013 16:20
Het is wel duidelijk, maar heel vreemd. Is dat bij alle gebruikers die toegang zouden moeten hebben of maar bij een enkeling?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
15 jan 2013 14:53
Hoi Astrid,
Bij bijna iedereen gebeurd dit zo nu en dan! Ik dacht misschien dat iemand weet wat het kan zijn. Zodra ik op hun naam klik en ik klik weer op opslaan dan is dit weer ineens hersteld en kunnen ze ineens wel weer inloggen.
Bij bijna iedereen gebeurd dit zo nu en dan! Ik dacht misschien dat iemand weet wat het kan zijn. Zodra ik op hun naam klik en ik klik weer op opslaan dan is dit weer ineens hersteld en kunnen ze ineens wel weer inloggen.
- PP
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
15 jan 2013 15:09Nu begrijp ik je even niet meer. Dit staat haaks op het onderwerp van je vraag.kunnen ze ineens wel weer inloggen
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.709 seconden