Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

RS firewall

RS firewall

12 jan 2013 14:15
#1
Ik heb mijn sitte verhuisd en bij het activeren van rsfirewall plugin krijg ik een foutmelding en blokkeert rsfirewall mijn site, melding 403 acces forbidden. Wat moet ik doen
  • feen
  • feen's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 62

RS firewall

12 jan 2013 22:21 - 12 jan 2013 22:23
#2
Beste Feen,

Het makkelijkste is in een nieuwe Joomla RSFirewall installeren en daar activeren en kijken hoe deze daar werkt.
Misschien wilt deze op een nieuwe Joomla niet installeren (lijkt me heel sterk alleen we kunnen het proberen)
Misschien kan het zijn dat je hosting iets niet ondersteund in de php instellingen.

Veel geluk
Laatst bewerkt 12 jan 2013 22:23 door biggie0344.

RS firewall

15 jan 2013 23:18
#3
Ik heb ook een andere site verhuisd naar dezelfde hoster, kan het zijn dat rsfirewall versie niet geschikt is voor joomla 2.5
  • feen
  • feen's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 62

RS firewall

16 jan 2013 02:07
#4
RSFirewall werkt wel i.c.m Joomla 2.5.

1. Werkte RSFirewall voorheen bij het oude hosting bedrijf wel i.c.m. dezelfde versien van Joomla als je nu gebruikt?
2. Heb je de juiste versie van RSFirewall?
3. Is de server ingericht volgens de vereisten?

Je kunt proberen te kijken of je server aan de minimale vereisten voldoet met RSTester. Hier te downloaden onder technical specifications.
  • JUR2012
  • JUR2012's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 71
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.762 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie