Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Installatiefout ExtraWatch; fout bij uploaden vanuit backend
09 feb 2013 09:28
Ik probeer ExtraWatch te installeren. Als ik de complete package probeer te installeren via de backend, gebeurd er soms niets, soms krijg ik de boodschap "Er is een fout opgetreden bij het uploaden van dit bestand naar de server." Als ik de losse modules probeer te installeren krijg ik dezelfde melding. Ook JoomlaWatch maar eens geprobeerd; zelfde resultaat.
Ik heb na deze pogingen nog een andere module geïnstalleerd, en dat werkte prima.
Joomla 2.5.9
ExtraWatch 1.2.18
Ik heb na deze pogingen nog een andere module geïnstalleerd, en dat werkte prima.
Joomla 2.5.9
ExtraWatch 1.2.18
- FireFly
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
09 feb 2013 09:40
Nog even een toevoeging; ik krijg de 'hoofdmodule' niet geïnstalleerd. Een losse visitorsmodule lukte wel.
- FireFly
- Nieuw op Joomla!NL
09 feb 2013 11:01
Even een gokje. Is het een .tar.gz bestand? Als dat zo is, pak het lokaal uit en pak het dan weer in als .zip bestand. Bij sommige serverinstellingen gaan .tar.gz bestanden niet goed.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
09 feb 2013 15:58
Nee, het ie geen .tar.gz maar een .zip. .tar.gz bestanden kan ik overigens gewoon via de backend installeren.
- FireFly
- Nieuw op Joomla!NL
09 feb 2013 16:25
Vreemd. Bedoel je deze? com_extrawatch.zip
Die installeert bij mij zonder problemen. Misschien een keer opnieuw downloaden?
Die installeert bij mij zonder problemen. Misschien een keer opnieuw downloaden?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
10 feb 2013 19:13
Inderdaad, die bedoel ik. Opnieuw gedownload, zelfde resultaat.
Wanneer deze module zou 'botsen' met een andere reeds geïnstalleerde module, dan zou de foutboodschap waarschijnlijk anders zijn geweest?
Wanneer deze module zou 'botsen' met een andere reeds geïnstalleerde module, dan zou de foutboodschap waarschijnlijk anders zijn geweest?
- FireFly
- Nieuw op Joomla!NL
11 feb 2013 09:40
Het is gelukt.
Ik heb dezelfde module geprobeerd te installeren op een andere site bij dezelfde hoster, met hetzelfde resultaat.
Ik heb daarna de foutboodschap van Joomla maar eens letterlijk genomen (upload failed); ik heb de uitgepakte package met ftp geupload naar de tmp map en van daar uit geïnstalleerd (tweede optie in het installeer scherm), met succes! Er mag een slotje op.
Ik heb dezelfde module geprobeerd te installeren op een andere site bij dezelfde hoster, met hetzelfde resultaat.
Ik heb daarna de foutboodschap van Joomla maar eens letterlijk genomen (upload failed); ik heb de uitgepakte package met ftp geupload naar de tmp map en van daar uit geïnstalleerd (tweede optie in het installeer scherm), met succes! Er mag een slotje op.
- FireFly
- Nieuw op Joomla!NL
11 feb 2013 10:33
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.710 seconden