Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Component gezocht:Formulier naar mail
Component gezocht:Formulier naar mail
19 feb 2013 14:13
Hallo allen,
Weer een vraag. Ik zoek een component dat een formulier naar mail kan sturen en dat ook in een module gebruikt kan worden.
De bedoeling is dat er meerdere keuzes gemaakt worden door middel van een dropdown menu, bijvoorbeeld:
Voertuig: fiets, auto, vliegtuig
Kleur: geel, groen, paars
Budget: 500, 1000, 2000
Het resultaat dient vervolgens gemaild te kunnen worden.
Component wil ik het liefste voor Joomla 2.5x én 3.0x kunnen gebruiken. Natuurlijk heb ik op extensions.joomla.org gekeken, maar daar kom ik niet echt een duidelijk antwoord tegen. Ik heb een aantal componenten, van Mad4Joomla, Qlforms, en ProForms geprobeerd, maar dit is het net niet. Natuurlijk ga ik verder zoeken, maar wellicht heeft iemand hier ervaring mee en weet hij / zij een perfecte oplossing. Het klinkt niet erg lastig, maar de praktijk blijkt anders.
Alvast bedankt!
Weer een vraag. Ik zoek een component dat een formulier naar mail kan sturen en dat ook in een module gebruikt kan worden.
De bedoeling is dat er meerdere keuzes gemaakt worden door middel van een dropdown menu, bijvoorbeeld:
Voertuig: fiets, auto, vliegtuig
Kleur: geel, groen, paars
Budget: 500, 1000, 2000
Het resultaat dient vervolgens gemaild te kunnen worden.
Component wil ik het liefste voor Joomla 2.5x én 3.0x kunnen gebruiken. Natuurlijk heb ik op extensions.joomla.org gekeken, maar daar kom ik niet echt een duidelijk antwoord tegen. Ik heb een aantal componenten, van Mad4Joomla, Qlforms, en ProForms geprobeerd, maar dit is het net niet. Natuurlijk ga ik verder zoeken, maar wellicht heeft iemand hier ervaring mee en weet hij / zij een perfecte oplossing. Het klinkt niet erg lastig, maar de praktijk blijkt anders.
Alvast bedankt!
- Robby van der Zande
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
19 feb 2013 14:52
Tegen welk probleem loop je aan als je een formuliercomponent gebruikt?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
19 feb 2013 15:01
Dank voor de snelle reactie. Ik heb gewoon het juiste component nog niet gevonden, dat in een module een simpel formulier kan weergeven en kan mailen én dat ook nog een beetje ntiutief werkt, plus liefst gratis is.
Ik loop dus niet echt tegen een probleem aan, maar van de componenten die ik gebruikt heb, vind ik er nog geen één fijn werken. Ik heb in het verleden trouwens ook Rsforms gebruikt.
Wat ik zoek is dus een tip van een component waar jullie goede ervaring meehebben. Dan ga ik die eerst testen, in plaats van dat ik alle bestaande componenten om de beurt test.
Ik loop dus niet echt tegen een probleem aan, maar van de componenten die ik gebruikt heb, vind ik er nog geen één fijn werken. Ik heb in het verleden trouwens ook Rsforms gebruikt.
Wat ik zoek is dus een tip van een component waar jullie goede ervaring meehebben. Dan ga ik die eerst testen, in plaats van dat ik alle bestaande componenten om de beurt test.
- Robby van der Zande
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
19 feb 2013 19:01
Hoi,
Ik vind chronoform erg prettig, misschien is dat wat voor je? www.chronoengine.com/downloads.html
Ik vind chronoform erg prettig, misschien is dat wat voor je? www.chronoengine.com/downloads.html
- Misshooter
-
- Nieuw op Joomla!NL
-
26 feb 2013 16:50
Hallo Misshooter,
Sorry voor de late reactie. Ik ga me eens in chronoform verdiepen.
Sorry voor de late reactie. Ik ga me eens in chronoform verdiepen.
- Robby van der Zande
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.661 seconden