Ik heb enkele weken geleden JhotelReservation component aangeschaft:
tinyurl.com/aq37lbd
voor Joomla! 2.5 Nu was dit best een tegenvaller want er kon maar heel weinig in back-end ingesteld worden. Ik ben dus al vele avonden aan het tobben met PHP om de datum notatie Europees te krijgen e.d. Dit is nu aardig voor elkaar.
Ik ben vrijwillig een site aan het maken voor een hondenschool/pension waar ik dit boekingssysteem dus voor wil gebruiken. Ik doe dit vrijwillig omdat ze meer bezig zijn met het redden van honden dan met zaken en dit draag ik een warm hart toe!
Het probleem is nu dat het systeem de prijzen berekend per nacht en ik wil dit graag per dag hebben. Ik probeer steeds contact te zoeken met CMSjunkie(de verkoper van het component), maar die zijn volgens mij érg beledigd dat ik ze maar 3 sterren heb gegeven op de welbekende extensie site, dat ze op geen enkel bericht van mij meer reageren. Best vervelend aangezien ik wel 99 dollar heb betaald voor het component.
Dus, vandaar mijn brutale vraag: is er iemand met enige kennis van PHP die mij in de goede richting kan sturen met betrekking tot de berekening per dag en niet per nacht. Ik mail je het component zodat je het in kunt kijken.
Het zou écht geweldig zijn!