Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Joomgallery en subcategoriën
Joomgallery en subcategoriën
25 feb 2013 21:47
goedenavond,
Joomla versie 2.5 geinstalleerd met daarin joomgallery 2.1.2
joomgallery ingesteld zodat er 4x4 categoriën worden getoond, als ik meer categoriën toevoeg dan gaan deze naar de volgende pagina.
Het probleem is nu dat als ik op subpagina 2 of hoger klik deze niet worden getoond, maar de melding krijg:"U bent niet bevoegd deze pagina te bekijken"....
Wie weet de oplossing?
bij voorbaat dank
Fred
Joomla versie 2.5 geinstalleerd met daarin joomgallery 2.1.2
joomgallery ingesteld zodat er 4x4 categoriën worden getoond, als ik meer categoriën toevoeg dan gaan deze naar de volgende pagina.
Het probleem is nu dat als ik op subpagina 2 of hoger klik deze niet worden getoond, maar de melding krijg:"U bent niet bevoegd deze pagina te bekijken"....
Wie weet de oplossing?
bij voorbaat dank
Fred
- Fred
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
26 feb 2013 09:43
Hallo Fred,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik kan het zo niet reproduceren. Heb je een link naar de betreffende pagina, misschien dat iemand dan kan zien wat er niet goed gaat.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik kan het zo niet reproduceren. Heb je een link naar de betreffende pagina, misschien dat iemand dan kan zien wat er niet goed gaat.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
26 feb 2013 09:58
Dank je wel Astrid,
De pagina is: www.m3-photo.nl/joomla/index.php
Als men klikt op de thumbnail van Gambian Birds ziet men boven de thumbnails de link naar pagina 2 staan.
Door het klikken op die link zou men doorgelinkt moeten worden naar de volgdende pagina met thumbnails.
«« Start« Prev 1 2 Next »End »»
Als men dit doet, krijgt men bovenin te zien: Je bent niet bevoegd om deze pagina te bekijken
of men wordt weer doorgelinkt naar de eerste pagina (afhankelijk van welke browser men gebruikt).
Ik heb alle settings bekeken, zowel in joomla als in joomgallery maar kan het niet vinden.
Hopelijk weet iemand een antwoord hierop
met vriendelijke groet
Fred
De pagina is: www.m3-photo.nl/joomla/index.php
Als men klikt op de thumbnail van Gambian Birds ziet men boven de thumbnails de link naar pagina 2 staan.
Door het klikken op die link zou men doorgelinkt moeten worden naar de volgdende pagina met thumbnails.
Als men dit doet, krijgt men bovenin te zien: Je bent niet bevoegd om deze pagina te bekijken
of men wordt weer doorgelinkt naar de eerste pagina (afhankelijk van welke browser men gebruikt).
Ik heb alle settings bekeken, zowel in joomla als in joomgallery maar kan het niet vinden.
Hopelijk weet iemand een antwoord hierop
met vriendelijke groet
Fred
- Fred
- Nieuw op Joomla!NL
28 feb 2013 23:20
Ik ben net tot de ontdekking gekomen dat het niet aan joomgallery ligt. als ik een andere template kies, bijvoorbeeld Atomic - Default, dan werken de linken naar de subcategorie pagina 2 en hoger ook niet.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
- Fred
- Nieuw op Joomla!NL
01 mrt 2013 08:53
Ik snap het even niet. Je geeft aan dat het niet aan joomgallery ligt, maar dat het met een andere template ook niet werkt? Of bedoel je dat het wel werkt met een andere template?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
01 mrt 2013 09:40
Sorry, was misschien niet geheel duidelijk.
Het werkt met geen enkele template. Dus de linken naar de volgende pagina met thumbnails zoals ik al aangaf.
Het werkt met geen enkele template. Dus de linken naar de volgende pagina met thumbnails zoals ik al aangaf.
- Fred
- Nieuw op Joomla!NL
01 mrt 2013 09:52
Hoi,
Ik krijg geen fouten in je fotoalbum. En krijg bij veel (alle tot nu toe) bekeken sub categorieën de foto's te zien, in Google Chrome & Mozilla Firefox.
Ik krijg geen fouten in je fotoalbum. En krijg bij veel (alle tot nu toe) bekeken sub categorieën de foto's te zien, in Google Chrome & Mozilla Firefox.
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
01 mrt 2013 10:00
Ik bekijk het ook in google chroom, maar ik kom niet verder dan:
(Gambian Birds) de eerste pagina met thumbnails:
www.m3-photo.nl/joomla/index.php?view=category&catid=5
klik ik dan op de 2 of next van de volgende pagina
Dan kom ik niet op pagina 2 maar wordt ik doorgelinkt naar:
www.m3-photo.nl/joomla/index.php?catpage=2#subcategory
Dit zou de 2e pagina moeten zijn van Gambian Birds, maar is in feite de HOME pagina
(Gambian Birds) de eerste pagina met thumbnails:
www.m3-photo.nl/joomla/index.php?view=category&catid=5
klik ik dan op de 2 of next van de volgende pagina
Dan kom ik niet op pagina 2 maar wordt ik doorgelinkt naar:
Dit zou de 2e pagina moeten zijn van Gambian Birds, maar is in feite de HOME pagina
- Fred
- Nieuw op Joomla!NL
01 mrt 2013 10:07
Welke joomla versie gebruik je exact? Neem aan dat Julian het nu ook kan reproduceren. De paginatie wordt voor zover ik kan zien geregeld door de standaard joomla paginatie. Maar ik kan nu nog steeds niet ontdekken of dat de oorzaak is of dat je toch iets niet goed hebt gedaan in joomgallery. Ik kan het lokaal echt niet reproduceren. Op een testsite werkt het namelijk perfect met diverse templates.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
01 mrt 2013 11:30
Deze link kan niet kloppen? Er staat namelijk geen categorie in, een juiste link zou zijn:
www.m3-photo.nl/joomla/index.php?view=ca...atpage=2#subcategory
Waarschijnlijk werkt je pagination daarom niet, omdat dit afhankelijk is van een menu(anders wordt er geen categorie meegegeven, denk ik). Probeer eens een menu aan te maken, en deze te wijzen naar je Joomgallery module. Grote kans dat het dan goed gaat.
Deze link kan niet kloppen? Er staat namelijk geen categorie in, een juiste link zou zijn:
www.m3-photo.nl/joomla/index.php?view=ca...atpage=2#subcategory
Waarschijnlijk werkt je pagination daarom niet, omdat dit afhankelijk is van een menu(anders wordt er geen categorie meegegeven, denk ik). Probeer eens een menu aan te maken, en deze te wijzen naar je Joomgallery module. Grote kans dat het dan goed gaat.
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
01 mrt 2013 19:27
Ik heb nu van alles geprobeerd (denk ik), het blijft hetzelfde.
Menu aangemaakt zoals wordt aangegeven... maar het vreemde is deze krijg ik niet zichtbaar....
Ik doe iets fout ... maar wat ... geen enkel idee
Groet
Fred
Menu aangemaakt zoals wordt aangegeven... maar het vreemde is deze krijg ik niet zichtbaar....
Ik doe iets fout ... maar wat ... geen enkel idee
Groet
Fred
- Fred
- Nieuw op Joomla!NL
01 mrt 2013 22:29
Hoi Fred,
Misschien heb je iets aan de volgende link:
www.joomla.ophetweb.nu/joomlabibliotheek...-en-menu-items-maken
Misschien heb je iets aan de volgende link:
www.joomla.ophetweb.nu/joomlabibliotheek...-en-menu-items-maken
- Juliank92
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.858 seconden