Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Top 20 module
Top 20 module
21 apr 2013 00:33
Ik heb een internet radio station en zo daar graag een top 20 op willen zetten, weet iemand of daar ook mooie modules voor te vinden zijn, ben al even op zoek maar kan niets vinden. Hoor graag van jullie, alvast bedankt.
- Centraall
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Top 20 module
23 apr 2013 10:57
Kan je iets meer uitleg geven? Als je zelf een top 20 samenstelt, dan vermoed ik dat je die ook handmatig aan moet passen, maar misschien zijn er andere oplossingen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Top 20 module
23 apr 2013 11:39
Bedankt alvast voor je reactie;
Het klopt dat je hem zelf moet invullen maar ik zie ook top 20 op site's staan waar je ook bij kunt stemmen en die al een mooie layout hebben een voorbeeld is
www.hollandsehitsforum.nl/index.php?opti...t=blog&id=2&Itemid=2
Graag zou ik zo iets hebben, maar me engels is slecht dus moeilijk zoeken.
Ik hoor graag van je of je er nog ideeën over hebt.
Gr Ray
www.centraall.nl
Het klopt dat je hem zelf moet invullen maar ik zie ook top 20 op site's staan waar je ook bij kunt stemmen en die al een mooie layout hebben een voorbeeld is
www.hollandsehitsforum.nl/index.php?opti...t=blog&id=2&Itemid=2
Graag zou ik zo iets hebben, maar me engels is slecht dus moeilijk zoeken.
Ik hoor graag van je of je er nog ideeën over hebt.
Gr Ray
www.centraall.nl
- Centraall
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Top 20 module
23 apr 2013 11:47
Dat zijn volgens mij mensen die heeeeeeeeeeeel veel tijd hebben. Is handmatig opgezet in een tabel, enige dat ze daar gebruiken is extra vote voor het stemmen. Maar ik denk nog even na voor je en misschien dat andere leden ook nog wel een mogelijke oplossing voor je hebben.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.795 seconden