Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Inschrijvingsformulier met lijst van inschrijvingen in front
31 mei 2013 16:02
Als je op deze webpagina op inschrijven klikt, kom je op een popup naar een Doodle. Met welke plugin kan ik dit ook maken?
Link naar de webpagina
Via dezelfde link zou ik graag op een formulier komen Waar:
Backend zou ik dan graag de andere contactgegevens zien of beter nog via een automatisch bericht naar mijn email.
Heeft er iemand zoiets (of gelijkaardig) reeds gemaakt en kan ik er een voorbeeld van zien? M.a.w. kan je mij de link doorgeven? Met welke extensie?
Met RSForm!Pro?
Met Chronoforms?
Een andere?
Link naar de webpagina
Via dezelfde link zou ik graag op een formulier komen Waar:
- de naam van de activiteit getoond wordt
- een lijst met enkel de namen van de ingeschreven deelnemers te zien is.
- de deelnemer zijn naam kan invullen (soms ook een aantal andere contactgegevens naargelang de activiteit)
- de deelnemers bijkomende informatie kan meegeven: kan melden met welke trein hij komt of dat hij met de wagen komt en anderen kan oppikken of dat hij vervoer zoekt.
- spambeveiliging
- VERZENDEN.
Backend zou ik dan graag de andere contactgegevens zien of beter nog via een automatisch bericht naar mijn email.
Heeft er iemand zoiets (of gelijkaardig) reeds gemaakt en kan ik er een voorbeeld van zien? M.a.w. kan je mij de link doorgeven? Met welke extensie?
Met RSForm!Pro?
Met Chronoforms?
Een andere?
- Eeklo
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
31 mei 2013 17:17
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
31 mei 2013 23:22
Beste Anne,
met deze doodle -die jij voorstelt- kan ik niets doen.
met deze doodle -die jij voorstelt- kan ik niets doen.
- Eeklo
- Nieuw op Joomla!NL
31 mei 2013 23:29
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
01 jun 2013 06:48
Misschien is mijn vraag niet duidelijk. De link naar de webpagina is een link op onze webstek.
IK WERK MOMENTEEL MET EEN DOODLE EN HEB EEN ACCOUNT. Dat werkt goed maar zoals je ziet ... het oogt totaal anders dan onze website en er staan gegevens op die er niet moeten opstaan.
Ik zou met een eigen inschrijvingsformulier willen werken DAT KAN WAT IK OPSOMDE.
Ik kan mij voorstellen dat jeugdgroepen, organisaties, ... zijn, die zoiets maakten en zoek een kenner van RSForm!Pro, Chronoforms e.d. die weet met welke extensie dit eventueel mogelijk is.
IK WERK MOMENTEEL MET EEN DOODLE EN HEB EEN ACCOUNT. Dat werkt goed maar zoals je ziet ... het oogt totaal anders dan onze website en er staan gegevens op die er niet moeten opstaan.
Ik zou met een eigen inschrijvingsformulier willen werken DAT KAN WAT IK OPSOMDE.
Ik kan mij voorstellen dat jeugdgroepen, organisaties, ... zijn, die zoiets maakten en zoek een kenner van RSForm!Pro, Chronoforms e.d. die weet met welke extensie dit eventueel mogelijk is.
- Eeklo
- Nieuw op Joomla!NL
01 jun 2013 09:36 - 01 jun 2013 10:13
Schreeuwen is niet nodig en niet gewenst. Vriendelijk verzoek om de forumregels eens door te lezen. De vrijwilligers van dit forum doen hun best om iedereen te helpen, maar soms zijn erg gewoon geen kant-en-klare extensies.
Alhoewel deze best wel in de buurt komt.
Edit Astrid: Ik heb je andere post/topic verwijderd omdat crossposting hier verboden is. Meer informatie vind je hier .
Alhoewel deze best wel in de buurt komt.
Edit Astrid: Ik heb je andere post/topic verwijderd omdat crossposting hier verboden is. Meer informatie vind je hier .
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
01 jun 2013 10:52
Ik heb gewerkt met
redEvent
i.c.m.
redForms
dat zijn een gratis extensie
Als je toch niet Doodle wilt.
Je kunt hierbij ervoor kiezen om de lijst inschrijvers te tonen op frontend.
Als je toch niet Doodle wilt.
Je kunt hierbij ervoor kiezen om de lijst inschrijvers te tonen op frontend.
groetjes,
Anne
Anne
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
01 jun 2013 12:52
Het was zeker niet de bedoeling om te schreeuwen. Blijkbaar hebben de hoofdletters dit gesuggereerd. Mijn excuses Anne en Astrid als dit zo overkwam.
Crossposting... ik zag dat iemand anders een jaar geleden ook zoiets zocht. Vandaar mijn reactie daarop. Maar ik begrijp je. Ook hiervoor mijn excuses.
In elk geval BEDANKT voor de info van Astrid en Anne!
Ik denk dat ik daar wel een oplossing kan vinden.
Ter info: Het nadeel van doodle is dat sommige gebruikers reageren dat het eerst wat verwarrend overkomt door de tekst 'Samen een tijdstip overeenkomen' en soms andere melding van Doodle. Daarom zoek ik op termijn iets wat overzichtelijker kan en dat nieuwe contacten niet afschrikt.
Bedankt! Jullie hebben mij op weg gezet.
Crossposting... ik zag dat iemand anders een jaar geleden ook zoiets zocht. Vandaar mijn reactie daarop. Maar ik begrijp je. Ook hiervoor mijn excuses.
In elk geval BEDANKT voor de info van Astrid en Anne!
Ik denk dat ik daar wel een oplossing kan vinden.
Ter info: Het nadeel van doodle is dat sommige gebruikers reageren dat het eerst wat verwarrend overkomt door de tekst 'Samen een tijdstip overeenkomen' en soms andere melding van Doodle. Daarom zoek ik op termijn iets wat overzichtelijker kan en dat nieuwe contacten niet afschrikt.
Bedankt! Jullie hebben mij op weg gezet.
- Eeklo
- Nieuw op Joomla!NL
02 jun 2013 23:10
Wat je zoekt kan je met Fabrik bereiken. Je kan er een lijst mee tonen met de mogelijkheid om toe te voegen via de front end (via een formulier), je kan tevens instellen welke velden en welke niet getoond moeten worden. Kost wel wat inwerktijd.
- Hyena
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.792 seconden