Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Kunena gasten zonder registratie laten reageren
Kunena gasten zonder registratie laten reageren
28 jun 2013 12:21
Hallo,
Ik zit met een klein probleempje, omdat mijn site pas nieuw is en ik dus nog niet zo veel last zal hebben van spammers zou ik graag mijn gasten, dus de bezoekers zonder account ook willen laten reageren. Alleen weet ik niet hoe ik die functie moet activeren.
Kan iemand mij helpen ?
Ik zit met een klein probleempje, omdat mijn site pas nieuw is en ik dus nog niet zo veel last zal hebben van spammers zou ik graag mijn gasten, dus de bezoekers zonder account ook willen laten reageren. Alleen weet ik niet hoe ik die functie moet activeren.
Kan iemand mij helpen ?
- pcoenen
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
28 jun 2013 12:26
Hallo pcoenen,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik neem aan dat je Kunena 3.0 gebruikt? Dan kan je dat instellen bij de configuratie onder het tabje beveiliging: Publiek lezen/schrijven. Daaronder kan je eventueel nog aangeven of dit soort reacties onder moderatie geplaatst moeten worden, dat wil zeggen dat je ze eerst moet goedkeuren.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik neem aan dat je Kunena 3.0 gebruikt? Dan kan je dat instellen bij de configuratie onder het tabje beveiliging: Publiek lezen/schrijven. Daaronder kan je eventueel nog aangeven of dit soort reacties onder moderatie geplaatst moeten worden, dat wil zeggen dat je ze eerst moet goedkeuren.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
28 jun 2013 13:18
Astrid,
Bedankt voor je snelle reactie ! Nu ik heb dit al reeds aangepast publiek lezen/schrijven staat op ja, maar wanneer ik mij afmeld en dan ga kijken op de website " idevicecorner.be " dan is het nog steeds niet mogelijk om een reactie te plaatsten ?
Bedankt voor je snelle reactie ! Nu ik heb dit al reeds aangepast publiek lezen/schrijven staat op ja, maar wanneer ik mij afmeld en dan ga kijken op de website " idevicecorner.be " dan is het nog steeds niet mogelijk om een reactie te plaatsten ?
- pcoenen
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
28 jun 2013 13:27
Heb je bij de betreffende categorieën ook aangegeven dat gebruikersgroep publiek mag posten en reageren?
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.717 seconden