Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost VIEW_DEFAULT_TITLE
VIEW_DEFAULT_TITLE
12 aug 2013 17:51
Extensies al opnieuw geïnstalleerd?
Dat VIEW_DEFAULT_TITLE zou in principe niet de veroorzaker van het probleem moeten zijn. Duidt erop dat er ergens een taalbestand corrupt is of een constante ontbreekt of niet vertaald is. Het moet dus ergens anders zitten.
Dat VIEW_DEFAULT_TITLE zou in principe niet de veroorzaker van het probleem moeten zijn. Duidt erop dat er ergens een taalbestand corrupt is of een constante ontbreekt of niet vertaald is. Het moet dus ergens anders zitten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
VIEW_DEFAULT_TITLE
12 aug 2013 19:31
Ik heb de chat inmiddels helemaal verwijderd en een nieuwe chatmodule geïnstalleerd. Twee nachten zoeken vond ik wel genoeg. Zit ik alleen nog met de marktplaats component. Hier zit heel veel werk in en als ik hem verwijder ben ik dat allemaal kwijt. Zou er echt geen andere manier zijn?
Met Joomla hoef je je nooit meer te vervelen!
- MvD010
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
VIEW_DEFAULT_TITLE
12 aug 2013 20:17
Heb ook nog even voor je gekeken op andere forums zoals die van
Marketplace
.
Maar daar kan ik het antwoord ook niet vinden helaas.
Heb je niet een backup van je site toen het nog werkte?
Maar daar kan ik het antwoord ook niet vinden helaas.

Heb je niet een backup van je site toen het nog werkte?
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
VIEW_DEFAULT_TITLE
12 aug 2013 20:27
Helaas niet de backup die ik had gemaakt met Akeeba mist bestanden of werkt niet goed anders was het inderdaad beter geweest. heb nu toch ook marktplaats weer verwijderd, maar na het opnieuw installeren van dezelfde component krijg ik weer de melding VIEW_DEFAULT_TITLE en wordt hij niet weergegeven. Ik denk ook dat het te maken heeft met taalbestanden, die verkeerd vertaald zijn waardoor Joomla hem niet herkend op de één of andere manier. Gek is wel dat hij het wel gedaan heeft!
- MvD010
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
VIEW_DEFAULT_TITLE
12 aug 2013 20:39
Oké,
Zou natuurlijk kunnen dat er iets misgaat in de taalbestanden en dat daar die foutmelding door komt ( zoals Astrid ook al vertelde ) maar dat het andere probleem daar ook door komt?
Vond nog een oud draadje hier die ook problemen met de taalbestanden had.
forum.joomlanl.nl/forum/16-1-6-x-en-1-7-...in-marketplace-2-2-2
Heb ook gelezen dat Marketplace niet verder ontwikkelt wordt, dus ben ook bang dat straks met joomla 3.5 het is afgelopen.
Misschien een ander forumlid nog ideeën heeft.
Zou natuurlijk kunnen dat er iets misgaat in de taalbestanden en dat daar die foutmelding door komt ( zoals Astrid ook al vertelde ) maar dat het andere probleem daar ook door komt?
Vond nog een oud draadje hier die ook problemen met de taalbestanden had.
forum.joomlanl.nl/forum/16-1-6-x-en-1-7-...in-marketplace-2-2-2
Heb ook gelezen dat Marketplace niet verder ontwikkelt wordt, dus ben ook bang dat straks met joomla 3.5 het is afgelopen.
Misschien een ander forumlid nog ideeën heeft.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
VIEW_DEFAULT_TITLE
12 aug 2013 20:46
Heb hem toch verwijderd en alles wat erbij hoort, zodat ik hem opnieuw kon inladen. Helaas met exact hetzelfde resultaat. Achter de componenten komt weer de tekst view_default_title en hij wordt niet weergegeven. Ik ga er dan maar bijna vanuit dat de taalbestanden niet goed zijn en ergens een naam is vertaald waar het niet zou moeten, waardoor hij hem niet meer vindt. Dat gaat mij echter boven mijn pet. Iemand anders die deze component gebruikt en waar hij wel werkt (ook in Nederlands?)
- MvD010
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
VIEW_DEFAULT_TITLE
13 aug 2013 09:36
Voor dat view_title heb ik wel een oplossing met een taaloverride. Maar zoals gezegd is dat het probleem niet. Ik gebruik hem niet, maar heb hem ff snel op een 2.5.14 testsite gezet, kale installatie werkt gewoon goed.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
VIEW_DEFAULT_TITLE
13 aug 2013 14:12
Welke oplossing heb je daarvoor gevonden, ik ben wel benieuwd...
- MvD010
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
VIEW_DEFAULT_TITLE
13 aug 2013 18:14
Taaloverride maken in taalbestand beheer (dus niet site). Ontbreekt waarschijnlijk helemaal of ontbreekt in NL bestand.
Bijvoorbeeld deze:
Bijvoorbeeld deze:
Die onderste regel kan je ook iets anders inzetten.COM_MARKETPLACE_INDEX_VIEW_DEFAULT_TITLE
Marktplaats - index
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
VIEW_DEFAULT_TITLE
13 aug 2013 18:55
Ik heb het voorbeeld gevolgd en de override gemaakt. De VIEW_DEFAULT_TITLE is nu verdwenen. Ik had overigens het component toch opnieuw geïnstalleerd en op een andere plek in het hoofdmenu gezet.
De extensie werkt weer maar gaf dus nog steeds de VIEW_DEFAULT_TITLE achter de naam van het component in het hoofdmenu. Inmiddels met bovenstaande is het verdwenen. Het blijft voor mij een raadsel waarom twee componenten het ineens niet meer deden en heel toevallig allebei VIEW_DEFAULT_TITLE achter de naam hadden staan.
Ik denk dat ik er nit achter zal komen, maar ben blij dat alles weer werkt. Iedereen die meegedacht heeft bedankt en ik zal het onderwerp sluiten en gauw een nieuwe backup maken.
De extensie werkt weer maar gaf dus nog steeds de VIEW_DEFAULT_TITLE achter de naam van het component in het hoofdmenu. Inmiddels met bovenstaande is het verdwenen. Het blijft voor mij een raadsel waarom twee componenten het ineens niet meer deden en heel toevallig allebei VIEW_DEFAULT_TITLE achter de naam hadden staan.
Ik denk dat ik er nit achter zal komen, maar ben blij dat alles weer werkt. Iedereen die meegedacht heeft bedankt en ik zal het onderwerp sluiten en gauw een nieuwe backup maken.
- MvD010
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.799 seconden