Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Phoca Gallery: hoofdmenu blijft voor lightbox hangen
Phoca Gallery: hoofdmenu blijft voor lightbox hangen
14 okt 2013 19:50
Wat moet ik precies toevoegen?
Trouwens, die twee z-indexen die ik weggehaald heb kan ik niet meer terugzetten. Ik weet niet meer waar ze stonden. Oorspronkelijk css vergeten te saven (Stom,stom, stom). Is het erg dat die weg zijn?
Trouwens, die twee z-indexen die ik weggehaald heb kan ik niet meer terugzetten. Ik weet niet meer waar ze stonden. Oorspronkelijk css vergeten te saven (Stom,stom, stom). Is het erg dat die weg zijn?
- Graetheidecomite
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
14 okt 2013 19:57
Ik begrijp nog steeds niet waarom je niet gewoon de menu-layout van je template gebruikt. Dat externe menu past qua layout helemaal niet bij je site en veroorzaakt problemen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
14 okt 2013 20:49
Ik wist niet dat ik niet het menu van mijn template gebruik en ik weet ook niet waar dat externe menu vandaan komt. Hoe moet ik dat doen om het menu van het template te gebruiken? Sorry hoor, ik ben opgegroeid in een tijd dat je op school nog met een griffel moest schrijven, dus verwacht niet te veel computerkennis van me.
- Graetheidecomite
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
14 okt 2013 21:38
En toch is het je gelukt om een externe menu module te installeren 
Ga naar modulebeheer, kijk op welke positie die menu module staat. Maak dan een nieuwe module type menu en zet die op dezelfde positie. Als je dan op de site twee menu's ziet, dan zet je die oude uit.

Ga naar modulebeheer, kijk op welke positie die menu module staat. Maak dan een nieuwe module type menu en zet die op dezelfde positie. Als je dan op de site twee menu's ziet, dan zet je die oude uit.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
15 okt 2013 11:27
Het is gelukt. Probleem was inderdaad dat er een extern menu zat (is er door iemand opgezet die de wesite geupdate heeft naar 2.5)Bedankt voor jullie hulp!
- Graetheidecomite
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.739 seconden