Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Entertoets uitschakelen in standaard searchplugin
18 okt 2013 23:10 - 18 okt 2013 23:47
Hallo,
ik heb de standaard zoekmodule rechtsbovenin mijn site staan en ik wil dat bezoekers daar geen enter in kunnen toetsen. Als ze delen van een woord invoeren dan krijgen ze al resultaten en als ze een enter in voeren na het zoeken dan komen ze op de zoekpagina wat ik niet wil.
Ik heb al meerdere regels getest maar ze werken allen niet en diegene die wel werkt zorgt ervoor dat hij niet meer automatisch de resultaten weergeeft.
De regels die ik geprobeerd heb zijn....
maar beide werken dus niet.
Mijn site is www.gamepedia.nl
Edit Anne M: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
ik heb de standaard zoekmodule rechtsbovenin mijn site staan en ik wil dat bezoekers daar geen enter in kunnen toetsen. Als ze delen van een woord invoeren dan krijgen ze al resultaten en als ze een enter in voeren na het zoeken dan komen ze op de zoekpagina wat ik niet wil.
Ik heb al meerdere regels getest maar ze werken allen niet en diegene die wel werkt zorgt ervoor dat hij niet meer automatisch de resultaten weergeeft.
De regels die ik geprobeerd heb zijn....
Code:
<input type="text" name="mytext" onKeyPress="return disableEnterKey(event)">
onkeypress=”return event.keyCode!=13″
maar beide werken dus niet.
Mijn site is www.gamepedia.nl
Edit Anne M: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- kbloem
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
19 okt 2013 00:02
Ik begrijp het geloof ik niet goed...
Blijkbaar heb je wel "slim zoeken" aangezet?
Hoe wil je laten zoeken zonder de input naar het systeem te posten, d.w.z. ENTER te toetsen?
waarom wil je niet op de zoekresultaten terecht komen?
Is het niet makkelijker om de pagina met zoekresultaten aan te passen?
Blijkbaar heb je wel "slim zoeken" aangezet?
Hoe wil je laten zoeken zonder de input naar het systeem te posten, d.w.z. ENTER te toetsen?
waarom wil je niet op de zoekresultaten terecht komen?
Is het niet makkelijker om de pagina met zoekresultaten aan te passen?
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
19 okt 2013 00:14
Dag anne,
Als je standaard bijvoorbeeld "ninten" intypt dan is er een standaard ajax? Script wat automatisch in een popup de overeenkomsten weergeeft. Die overeenkomsten kan ik controleren en er zijn slechts specifieke paginas waar gebruikers naartoe mogen.
Dus ik heb geen enter nodig in die regel. Die enter brengt me naar een pagina die ik helaas niet uit kan zetten anders werkt de module niet.
Sn p je wat ik bedoel?
Als je standaard bijvoorbeeld "ninten" intypt dan is er een standaard ajax? Script wat automatisch in een popup de overeenkomsten weergeeft. Die overeenkomsten kan ik controleren en er zijn slechts specifieke paginas waar gebruikers naartoe mogen.
Dus ik heb geen enter nodig in die regel. Die enter brengt me naar een pagina die ik helaas niet uit kan zetten anders werkt de module niet.
Sn p je wat ik bedoel?
- kbloem
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
19 okt 2013 00:26 - 19 okt 2013 00:26
Kan je toch ook oplossen door deze
plugin
te installeren? Het probleem is dus niet dat bezoekers je zoekresultatenpagina niet mogen zien, maar dat jij wilt bepalen wat er op die pagina komt toch?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
24 mrt 2014 19:55
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.654 seconden