Beste forumleden,
ik werk aan een vooralsnog niet commerciële website.
Het is de bedoeling dat het een platform wordt voor bedrijven welke in de verlichting werkzaam zijn.
Er zijn een aantal zaken welke ik wil gaan laten draaien onder een aantal menu's:
- Lijst van verlichtingsmerken/fabrikanten
- Lijst van bedrijven welke een verlichtingsmerk vertegenwoordigen
- Lijst van lichtontwerpers
- Forum
Voor de eerste 3 ben ik op zoek naar een component waarmee een bedrijf zich (gratis) inschrijft in een soort van register. Ik stel mij voor dat een aantal velden in een invulformulier wordt ingevuld en vervolgens door een [submit] knop een aanvraag wordt ingediend voor publicatie. Het register moet zich dan min of meer gaan opbouwen, wellicht een veld waarin een sleutel wordt ingegeven waarop het eerst wordt gezicht.
[strike]Voor het forum heb ik wel wat mogelijkheden van internet geplukt.
O.a.Kunena en Discussion via Extensiebeheer gedownload en kennelijk geïnstalleerd,
maar nu kom ik eigenlijk niet verder.
Ik heb ooit in het begin bijv. de tekstverwerker uitgebreid met Extensiebeheer>Plug ins,
dat werkte allemaal oke. Onder de tab Componenten kom ik nu bijv. wel een nieuw component Discussions tegen, maar bijv. niet Kunena welke ik ook binnengehaald.
Kan iemand mij wijzer maken op dit gebied of een verwijzing geven naar een duidelijk instructie voor het in mijn website toepassen van een index-component of forum-component?
Bedankt alvast voor de te nemen moeite!
Ik heb 2 vragen:
1) Als jullie bovenstaande lezen hebben jullie dan suggesties voor goed werkende componenten;
2) Kunnen[/strike]