Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Componenten downloaden en werkend krijgen

22 okt 2013 21:25 - 22 okt 2013 21:27
Beste forumleden,

ik werk aan een vooralsnog niet commerciële website.

Het is de bedoeling dat het een platform wordt voor bedrijven welke in de verlichting werkzaam zijn.

Er zijn een aantal zaken welke ik wil gaan laten draaien onder een aantal menu's:
- Lijst van verlichtingsmerken/fabrikanten
- Lijst van bedrijven welke een verlichtingsmerk vertegenwoordigen
- Lijst van lichtontwerpers
- Forum

Voor de eerste 3 ben ik op zoek naar een component waarmee een bedrijf zich (gratis) inschrijft in een soort van register. Ik stel mij voor dat een aantal velden in een invulformulier wordt ingevuld en vervolgens door een [submit] knop een aanvraag wordt ingediend voor publicatie. Het register moet zich dan min of meer gaan opbouwen, wellicht een veld waarin een sleutel wordt ingegeven waarop het eerst wordt gezicht.

[strike]Voor het forum heb ik wel wat mogelijkheden van internet geplukt.

O.a.Kunena en Discussion via Extensiebeheer gedownload en kennelijk geïnstalleerd,
maar nu kom ik eigenlijk niet verder.

Ik heb ooit in het begin bijv. de tekstverwerker uitgebreid met Extensiebeheer>Plug ins,
dat werkte allemaal oke. Onder de tab Componenten kom ik nu bijv. wel een nieuw component Discussions tegen, maar bijv. niet Kunena welke ik ook binnengehaald.

Kan iemand mij wijzer maken op dit gebied of een verwijzing geven naar een duidelijk instructie voor het in mijn website toepassen van een index-component of forum-component?

Bedankt alvast voor de te nemen moeite!

Ik heb 2 vragen:
1) Als jullie bovenstaande lezen hebben jullie dan suggesties voor goed werkende componenten;
2) Kunnen[/strike]
  • Jan Nel
  • Jan Nel's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

22 okt 2013 21:28
Graag 1 onderwerp per topic. Voor je eerste drie punten kan je kijken naar Sobipro of Zoo van Yootheme bijvoorbeeld.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.641 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie