Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Chronoforms

Chronoforms

11 nov 2013 18:56 - 11 nov 2013 19:18
#1
Ik heb een formulier in chronoforms gemaakt. Deze werkt in principe wel goed. Ik krijg de email binnen etc.
Maar als ik het formuliertje heb ingevuld, zie ik alleen maar meer de header van de website.
Hoe kan ik terugkomen op de homepage.

[strike]Dan nog een vraag: ik wil in een aanmeldingsformulier een dropdownmenu maken met bedrag jaarlijks of bedrag eenmalig. Ik kan dat wel in het formulier zetten, maar op de website krijg ik geen dropdown, alleen het dropdown tekentje. Hoe kan ik dat instellen?[/strike]

Met vriendelijke groet,
Wilma

Edit Peter: Graag één vraag per topic. zo houden we het forum overzichtelijk. Maak voor je andere vraag een nieuw topic aan.
Laatst bewerkt 11 nov 2013 19:18 door Peter. Reden: één vraag per topic
Discussie gesloten.
  • Dirkje19
  • Dirkje19's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 50

Chronoforms

11 nov 2013 19:29
#2
Bij formulieren maak je meestal een bedank pagina aan, die verschijnt nadat je bezoeker het formulier heeft verzonden. Zit standaard bij de events van chrono.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37135

Chronoforms

11 nov 2013 19:43
#3
Dat klopt. Ik wil ook een bedankpagina maken.
Het id van de bedankpagina is 67, maar als ik 67-bedankt intyp, dan krijg ik een foutmelding: Not Found. The requested URL /67-dank was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Apache Server at www.monumentenbelangenwinterswijk.nl Port 80.

Wat betekent dat en hoe kan ik dat wijzigen?

Mij eerste vraag over het terugkomen op de homepage heb ik zelf al opgelost. Ik had de moduletoewijzing niet goed staan.
Discussie gesloten.
  • Dirkje19
  • Dirkje19's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 50
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.759 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie