Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost extensie(s) voor betalen per artikel
extensie(s) voor betalen per artikel
26 nov 2013 23:04
Is het mogelijk om een deel van een artikel te laten zien en als je dan het hele artikel wilt zien, dat je dan een bepaald bedrag moet betalen? Dus betalen per artikel. Zo ja, welke extensie(s) heb ik dan nodig? Ik heb een licentie van CCideal.
- eddy352
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
27 nov 2013 10:16
Per artikel volgens mij niet. Met Akeeba Subscriptions kan je wel "abonnementen" verkopen met Ideal, maar dan kunnen mensen dus gedurende een bepaalde, door jou aan te geven periode, alle artikelen lezen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
27 nov 2013 13:26
Ik denk dat het mogelijk is met RSMembership (
www.rsjoomla.com/joomla-extensions/jooml...p-subscriptions.html
), ik weet het alleen niet zeker. Heeft iemand anders een idee of dit met deze extensie mogelijk is?
- eddy352
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
27 nov 2013 13:41
Denk het ook niet, maar ze hebben Live Presales support. Dus de snelste manier om daar achter te komen is om daar even je vraag te stellen.
Ik zag in je andere vraag dat je heel veel artikelen hebt. Wil je dit voor elk artikel zo instellen? Vermoed dat je bezoekers dan snel afhaken.
Ik zag in je andere vraag dat je heel veel artikelen hebt. Wil je dit voor elk artikel zo instellen? Vermoed dat je bezoekers dan snel afhaken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
27 nov 2013 17:02
Opnieuw bedankt Astrid, dit was het antwoord:
This is possible using RSMembership!, basically you can control the shared content that is available within an active subscription. If a user will click on the read more (that link being a shared content of a membership) it will be restricted from that area (if the user hasn't purchased this membership). You can read more about the shared content here: www.rsjoomla.com/support/documentation/v...316-memberships.html
I would recommend reading the getting started section for a better understanding of the component's features and capabilities: www.rsjoomla.com/support/documentation/v...getting-started.html
When restricting an URL using RSMembership! you can restrict more at once by using the wildcards(also explained in the above article regarding the creation of a membership). These URL will have to have similar part/characters within that link so you can restrict them all.
Ik denk dat ik per artikel een abonnement dan aanmaak. Nee, niet alle artikelen kosten geld. Er komen 2 pagina's die geld gaan kosten en de overige pagina's zijn gewoon gratis.
Nu ik weet hoe dit moet ga ik het voorleggen aan degene die dit wilt en kan ik afstemmen wat het slimste is.
This is possible using RSMembership!, basically you can control the shared content that is available within an active subscription. If a user will click on the read more (that link being a shared content of a membership) it will be restricted from that area (if the user hasn't purchased this membership). You can read more about the shared content here: www.rsjoomla.com/support/documentation/v...316-memberships.html
I would recommend reading the getting started section for a better understanding of the component's features and capabilities: www.rsjoomla.com/support/documentation/v...getting-started.html
When restricting an URL using RSMembership! you can restrict more at once by using the wildcards(also explained in the above article regarding the creation of a membership). These URL will have to have similar part/characters within that link so you can restrict them all.
Ik denk dat ik per artikel een abonnement dan aanmaak. Nee, niet alle artikelen kosten geld. Er komen 2 pagina's die geld gaan kosten en de overige pagina's zijn gewoon gratis.
Nu ik weet hoe dit moet ga ik het voorleggen aan degene die dit wilt en kan ik afstemmen wat het slimste is.
- eddy352
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.928 seconden