Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Contactpersonen
Contactpersonen
28 jul 2014 21:16
Hallo web builders.
Ik heb een probleem met de weergave van de contact personen
Ik heb een menu contact (contactpersonen>>lijst van alle categorieën)
> Het team ( contactpersonen>>lijst contactpersonen in een categorie)
>Adressen ( contactpersonen>>lijst contactpersonen in een categorie)
Van het menu contact heb ik een normale categorie menu aangemaakt
Van de menu's "het team en adressen"heb ik categorieën aangemaakt via categorie beheer contactpersonen.
De totale menu staat in de main menu positie 9 (zijkant).
Nu echter als ik op contact klik, krijg ik de submenu's te zijn in positie 9: contact
> Het team
> adressen
Dat is prima, maar daar komt het ik krijg in het hoofdvenster gelijk ook de categorieën te zien bijv Adressen Nederland wat een contactpersoon is in de categorie adressen. en dat mag niet
Ik wil dat wanneer ik op contact klik en >adressen krijg te zien dat wanneer ik daarop klik pas adressen Nederland krijg te zien zodat wanneer ik daarop klik ik alle adressen van Nederland krijg
Want ik moet diverse landen onder het menu adressen plaatsen.
Waar ga ik fout of wat vergeet ik?
Help!!
Ik heb een probleem met de weergave van de contact personen
Ik heb een menu contact (contactpersonen>>lijst van alle categorieën)
> Het team ( contactpersonen>>lijst contactpersonen in een categorie)
>Adressen ( contactpersonen>>lijst contactpersonen in een categorie)
Van het menu contact heb ik een normale categorie menu aangemaakt
Van de menu's "het team en adressen"heb ik categorieën aangemaakt via categorie beheer contactpersonen.
De totale menu staat in de main menu positie 9 (zijkant).
Nu echter als ik op contact klik, krijg ik de submenu's te zijn in positie 9: contact
> Het team
> adressen
Dat is prima, maar daar komt het ik krijg in het hoofdvenster gelijk ook de categorieën te zien bijv Adressen Nederland wat een contactpersoon is in de categorie adressen. en dat mag niet
Ik wil dat wanneer ik op contact klik en >adressen krijg te zien dat wanneer ik daarop klik pas adressen Nederland krijg te zien zodat wanneer ik daarop klik ik alle adressen van Nederland krijg
Want ik moet diverse landen onder het menu adressen plaatsen.
Waar ga ik fout of wat vergeet ik?
Help!!
- jervries
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Contactpersonen
28 jul 2014 21:57
Ik begrijp je verhaal niet helemaal. Menustructuur veranderen? Instellingen m.b.t. tot weergave aanpassen bij je menu-item?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Contactpersonen
28 jul 2014 22:03
Hallo Astrid.
In de bijlage zie je wat ik bedoel
Als ik enkel op de knop contact klik krijg ik in het hoofdvenster de gegevens te zien die er niet mogen staan.
Het zijn de categorieën van contactpersonen. Die moest ik aanmaken om de contactpersonenartikel te kunnen maken
Echter pas als ik klik bijv op adressen moet ik de adressen van de contactartikelen krijgen en niet zoals je nu op het scherm ziet.
In de bijlage zie je wat ik bedoel
Als ik enkel op de knop contact klik krijg ik in het hoofdvenster de gegevens te zien die er niet mogen staan.
Het zijn de categorieën van contactpersonen. Die moest ik aanmaken om de contactpersonenartikel te kunnen maken
Echter pas als ik klik bijv op adressen moet ik de adressen van de contactartikelen krijgen en niet zoals je nu op het scherm ziet.
- jervries
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Contactpersonen
29 jul 2014 07:12
Kun je die knop Contact dan niet weglaten?
Of wil je daar later een contactformulier aan koppelen?
Of wil je daar later een contactformulier aan koppelen?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Contactpersonen
29 jul 2014 09:43 - 29 jul 2014 09:44
Nee ik kan die niet weglaten.
Ik gebruik 2 templates 1 voor VM2 en de andere voor home en contact.
En voor de disigne is het mooier dat pas wanneer er op contact wordt gedrukt men kan kiezen tussen team of adressen
Men kan kiezen uit diverse mensen die zij zoeken of het juiste adres in de juiste plaats
Ik gebruik 2 templates 1 voor VM2 en de andere voor home en contact.
En voor de disigne is het mooier dat pas wanneer er op contact wordt gedrukt men kan kiezen tussen team of adressen
Men kan kiezen uit diverse mensen die zij zoeken of het juiste adres in de juiste plaats
- jervries
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Contactpersonen
29 jul 2014 09:50
Begrijp niet wat het gebruik van 2 templates ermee te maken heeft, maar als er verder niks onder contact staat, dan kan je er toch gewoon een scheidingsteken van maken?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
Contactpersonen
29 jul 2014 09:56
hoe bedoel je?
Er moet juist onder contact een submenu komen 1 team en 1 contact, maar je moet niet als je op contact druk je de categorie krijg te zien.
Het wordt dus een sky menu maar dat lukt nu juist niet, want als ik op contact druk krijg ik de knop adressen te zien en de knop team, en dat is goed. wat niet goed is, is dat ik wanneer ik op contact druk ik in de main de categorieën krijg te zien die pas zichtbaar moeten worden wanneer men pas op de knop team of op de knop adressen druk
Er moet juist onder contact een submenu komen 1 team en 1 contact, maar je moet niet als je op contact druk je de categorie krijg te zien.
Het wordt dus een sky menu maar dat lukt nu juist niet, want als ik op contact druk krijg ik de knop adressen te zien en de knop team, en dat is goed. wat niet goed is, is dat ik wanneer ik op contact druk ik in de main de categorieën krijg te zien die pas zichtbaar moeten worden wanneer men pas op de knop team of op de knop adressen druk
- jervries
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Contactpersonen
29 jul 2014 09:59
Ja, dat is precies wat ik schrijf:
dan kan je er toch gewoon een scheidingsteken van maken?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
- jervries
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Contactpersonen
29 jul 2014 10:02
Dan moet je even op
onderzoek
uitgaan

Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
- jervries
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Contactpersonen
29 jul 2014 10:47 - 29 jul 2014 11:08Astrid schreef : [strike]Begrijp niet wat het gebruik van 2 templates ermee te maken heeft[/strike]
[strike]Astrid...ik wil graag 1 template een VM gebruiken maar dan krijg ik errors te zien omdat de vm template blijkbaar de module contact niet kent.[/strike]
Edit Astrid: Graag 1 onderwerp per topic.
- jervries
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.773 seconden