Vermeld in iedere vraag duidelijk:
1 De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
2 De volledige url van je website indien mogelijk.
3 De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
1 De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
2 De volledige url van je website indien mogelijk.
3 De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Ik krijg mijn website naam niet uit de page title.
18 apr 2012 11:11
Ik krijg mijn sitename niet uit mijn pagetitle.
Ik heb in mijn global preferences aangegeven dat deze niet meegenomen moeten worden in de page title maar hij staat er toch.
Nu heb ik mijn sitename veranderd om te zien of ook de naam in de page title veranderd en dat is dus niet zo. Dezelfde oude naam komt weer tevoorschijn. Heel vervelend want nu zijn mijn pagetitles al snel te lang.
Ook als ik de optie "Include Site Name in Page Titles" aanvink veranderd er niets. Heb het oa geprobeerd om de sitename op "before" te zetten. Ook dan komt de oude sitename weer tevoorschijn aan het einde van de pagetitle.
Joomla 2.5.2 versie.
Ik heb in mijn global preferences aangegeven dat deze niet meegenomen moeten worden in de page title maar hij staat er toch.
Nu heb ik mijn sitename veranderd om te zien of ook de naam in de page title veranderd en dat is dus niet zo. Dezelfde oude naam komt weer tevoorschijn. Heel vervelend want nu zijn mijn pagetitles al snel te lang.
Ook als ik de optie "Include Site Name in Page Titles" aanvink veranderd er niets. Heb het oa geprobeerd om de sitename op "before" te zetten. Ook dan komt de oude sitename weer tevoorschijn aan het einde van de pagetitle.
Joomla 2.5.2 versie.
Ik probeer te overleven in de jungle van China.
- martin1006
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
18 apr 2012 11:44
Dit zou je toch in de SEO-instellingen moeten kunnen wijzigen. Als je hier de wijziging aanbrengt en opslaat krijg je dan een foutmelding? TIP, Jouw versie van Joomla upgraden naar 2.5.4 wegens veiligheids-problemen.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
18 apr 2012 12:13
Ik krijg geen foutmelding. Wellicht inderdaad een optie om nar 2.5.4 te updaten.
Trouwens, daar klopt ook al iets niet want ik krijg geen melding in de updater als ik zoek naar updates. Ook niet als ik de cache leeg.
Trouwens, daar klopt ook al iets niet want ik krijg geen melding in de updater als ik zoek naar updates. Ook niet als ik de cache leeg.
- martin1006
- Bekend met Joomla!NL
18 apr 2012 19:46
Heb je al een keer een database repair gedaan? En gekeken of er nog iets staat bij tabblad ontdekken?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
20 apr 2012 12:34 - 20 apr 2012 12:36
Ik weet niet waar ik een databaserepair moet uitvoeren.'
Eerlijk gezegd raak ik de controle kwijt over de SEO van mijn Joomla sites. Ik zie overal in de resultaten pagina's voorbij komen maar ze staan vrijwel allemaal ten hoogste op pagina2.
Deze site Bakker Gerard is zelfs helemaal verdwenen uit de top 100 als je zoekt op belegde broodjes hoofddorp. Zelfs de zeilclub die toevallig in haar tekst heeft staan en geen enkele metatag heeft staan staat er wel in.
Ik doe ongetwijfeld iets verkeerd maar de brei aan informatie is zo groot dat ik de bomen niet meer door het bos zie.
Wie kan zien wat er nu aan de hand is met die bakkers site?
Eerlijk gezegd raak ik de controle kwijt over de SEO van mijn Joomla sites. Ik zie overal in de resultaten pagina's voorbij komen maar ze staan vrijwel allemaal ten hoogste op pagina2.
Deze site Bakker Gerard is zelfs helemaal verdwenen uit de top 100 als je zoekt op belegde broodjes hoofddorp. Zelfs de zeilclub die toevallig in haar tekst heeft staan en geen enkele metatag heeft staan staat er wel in.
Ik doe ongetwijfeld iets verkeerd maar de brei aan informatie is zo groot dat ik de bomen niet meer door het bos zie.
Wie kan zien wat er nu aan de hand is met die bakkers site?
- martin1006
- Bekend met Joomla!NL
20 apr 2012 12:36Extensiebeheer tabblad database knop boveninIk weet niet waar ik een databaserepair moet uitvoeren.'
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
20 apr 2012 12:39 - 20 apr 2012 12:39
Ik wil wel even in de administrator van de website kijken. Hiervoor heb ik nodig, de inlog gegevens van de administrator en natuurlijk de url van de website. Deze gegevens mag je mij wel via een pm sturen.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
20 apr 2012 12:41
Dank. Het lijkt erop dat het opgelost is. Er zaten inderdaad nogal wat fouten in.
Andere vraag.
Als ik aan een menu een artikel koppel moet ik dan de metadata van het artikel gebruiken en de menu metadata leeg laten?
Want ik lees daar verschillende verhalen over.
Andere vraag.
Als ik aan een menu een artikel koppel moet ik dan de metadata van het artikel gebruiken en de menu metadata leeg laten?
Want ik lees daar verschillende verhalen over.
- martin1006
- Bekend met Joomla!NL
20 apr 2012 12:43
Ho wacht even. De title tag staat er nog steeds in. Een ander probleem is er wel mee opgelost.
- martin1006
- Bekend met Joomla!NL
22 apr 2012 12:18
Dit topic kan gesloten worden. Ik heb het opgelost. Het was de plugin Title Manager van Ercan Özkaya.
Als ik deze uitzet dan is de titel weg. Vreemde was wel dat de oude site name telkens weer terug kwam, ook als ik deze in de global configuration wijzigde.
Als ik deze uitzet dan is de titel weg. Vreemde was wel dat de oude site name telkens weer terug kwam, ook als ik deze in de global configuration wijzigde.
- martin1006
- Bekend met Joomla!NL
22 apr 2012 12:26
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.768 seconden