Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
spelfout in mail
spelfout in mail
18 apr 2012 11:14
Ik ben nu bijna klaar om mijn eerste Joomla-site te publiceren. Bij het testen van de registratieprocedure ben ik op volgende gestoten:
Tijdens het registratieproces krijgt de degene die zich registreert een mail met daarin o.m. de volgende tekst:
"......Na de bevestiging zal een administrator een bericht ontvangen om uw account te activeren. U ontvangt een bevestiging zodra dit gebeurt is."
M.i. is dat een dt-fout.
Kan ik dat zelf ergens aanpassen?
Ik gebruik joomla! 2.5.4 met de standaard inlogmogelijkheid
Tijdens het registratieproces krijgt de degene die zich registreert een mail met daarin o.m. de volgende tekst:
"......Na de bevestiging zal een administrator een bericht ontvangen om uw account te activeren. U ontvangt een bevestiging zodra dit gebeurt is."
M.i. is dat een dt-fout.
Kan ik dat zelf ergens aanpassen?
Ik gebruik joomla! 2.5.4 met de standaard inlogmogelijkheid
- augias
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
spelfout in mail
18 apr 2012 11:35
augias, van harte welkom op het forum van Joomlanl namens het hele team. Dit kun je veranderen in gebruikers beheer en dan opties.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
spelfout in mail
18 apr 2012 13:16
Webbiertje, bedankt voor de reactie, maar ik vrees dat mijn vraag misschien niet duidelijk is overgekomen.
Het systeem mag wel de mail versturen naar de gebruiker, maar ik zou graag de tekst van de mail willen verbeteren. In de opties van gebruikersbeheer vindt ik dat toch niet terug. Daar kan je alleen kiezen of je al dan niet de mail wil versturen.
Het systeem mag wel de mail versturen naar de gebruiker, maar ik zou graag de tekst van de mail willen verbeteren. In de opties van gebruikersbeheer vindt ik dat toch niet terug. Daar kan je alleen kiezen of je al dan niet de mail wil versturen.
- augias
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
spelfout in mail
18 apr 2012 13:23
Hallo,
Ga naar taaloverides, Dutch (NL) - Website en zoek op je tekst en verander het.
Ga naar taaloverides, Dutch (NL) - Website en zoek op je tekst en verander het.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
spelfout in mail
18 apr 2012 13:36
@augias
Je kunt dat beter hier melden: joomlacode.org/gf/project/nederlands/tra...wse&tracker_id=10287
De fout wordt dan uit de vertaling gehaald.
Je kunt dat beter hier melden: joomlacode.org/gf/project/nederlands/tra...wse&tracker_id=10287
De fout wordt dan uit de vertaling gehaald.
- Tijn
- Bezoeker
spelfout in mail
18 apr 2012 13:40
@Tijn,
Bedankt voor je aanvulling wat ik dus was vergeten.
Maar augias is hier eerst mee geholpen.
Bedankt voor je aanvulling wat ik dus was vergeten.
Maar augias is hier eerst mee geholpen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.855 seconden