Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Verschillende headers voor verschillende artikelen

08 mrt 2012 16:35 - 08 mrt 2012 16:37
Ik heb een redelijk advies in deze. Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan. Hier bedoel ik mee dat er meerdere wegen naar Rome leiden. Je hebt alleen in dit geval het probleem dat je de template in Artisteer hebt gemaakt die lastig zijn aan te passen.

Ik vind je alleen wel erg kortzichtig om te zeggen dat alles wat er op internet te vinden is niet deugt. Er is erg veel te vinden wat je wel op weg kan helpen, maar het is net als goedkoop boodschappen willen doen. Je zult dan diverse plekken moeten bezoeken en overal iets weg halen.

Kijk hier eens. Te kust en te keur kun je hier voor goede, soms Engels talige, boeken over van alles en nog wat m.b.t. het bouwen van (Joomla) websites en templates.
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
  • GeorgeV.
  • GeorgeV.'s berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)

27 mrt 2012 14:33
@GeorgeV

Ik zie dit bericht nu pas.

Zo kortzichtig is dat niet. De reden dat er zoveel te vinden is op het internet is omdat de meeste handleidingen gewoon belabberd zijn. Ze zijn vaak niet compleet, gebruiken termen die niet uniform zijn en veelal, ook hier op dit forum, wordt er gesteld dat het geven van voorzetjes of hints de beste leermethode is.

Dat is onzin!

En dat zeg ik als ervaren instructeur in de grafische industrie.
Ik probeer te overleven in de jungle van China.
  • martin1006
  • martin1006's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

27 mrt 2012 15:09
Hebben wij dan zo veel kennis in huis? Wij moeten het er ook mee doen.

Kortzichtig blijft het wel om juist op mijn kritische kanttekening in te gaan en niet op de tips die er zijn gegeven.

Je kunt heel goed met de aangegeven tips een oplossing creëren, maar dan moet je het wel proberen. Ik weet uit ervaring dat het net als leren lopen is. Veel vallen en opstaan.
Groetjes , George
  • GeorgeV.
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)

27 mrt 2012 15:51
Ik heb mijn twee dochters leren lopen zonder ze te laten vallen!

En die liepen allebei toen ze 12 maanden oud waren.

Ik heb dit probleem trouwens twee weken geleden opgelost en daar heb ik twee dagen! zoektocht voor nodig gehad voordat ik een link vond met een oplossing in Flexheader.

Wees gewoon zo duidelijk mogelijk met een tip of een antwoord. Zeker als je weet dat iemand een beginner is. Dan moet je jezelf ook verlagen tot een beginner iets uitleggen wat voor jou misschien heel logisch is maar voor een beginner niet.

Want voor een beginner is een tip of antwoord, hoe goed bedoeld ook, waardeloos als deze niet compleet of begrijpelijk zijn.
Ik probeer te overleven in de jungle van China.
  • martin1006
  • martin1006's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

27 mrt 2012 16:48
Je begrijpt ons echt niet of je wilt ons niet begrijpen en zo te zien is dat je probleem.

Ik sluit dit topic en bedankt dat je gemeld hebt dat het is opgelost.
Groetjes , George
  • GeorgeV.
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.677 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie