Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
'Lees meer' vraagje
'Lees meer' vraagje
10 mrt 2012 15:18
Goedemiddag,
Ik zie iets over het hoofd en ik kom er even niet uit. Ik werk met 2 templates (joomla 2.5). Dat op zich werkt prima. Maar.......
- Ik heb een artikel gemaakt en aan een categorie (laten we zeggen "DEMO") gekoppeld.
- Ik roep m.b.v. een menu een categorieblog "DEMO" op (dat gaat prima) in template 2
- In de categorieblog wordt de introtekst van de artikelen weergegeven keurig op template 2
- Kies ik nu de 'lees meer' knop dan krijg ik wel het volledige artikel, maar weergegeven op de default template (in plaats van template 2)
Doe vast iets fout met een instelling hier of daar, maar kom er even niet uit.
Dank voor tips.
Groet, Paul Zaal
Ik zie iets over het hoofd en ik kom er even niet uit. Ik werk met 2 templates (joomla 2.5). Dat op zich werkt prima. Maar.......
- Ik heb een artikel gemaakt en aan een categorie (laten we zeggen "DEMO") gekoppeld.
- Ik roep m.b.v. een menu een categorieblog "DEMO" op (dat gaat prima) in template 2
- In de categorieblog wordt de introtekst van de artikelen weergegeven keurig op template 2
- Kies ik nu de 'lees meer' knop dan krijg ik wel het volledige artikel, maar weergegeven op de default template (in plaats van template 2)
Doe vast iets fout met een instelling hier of daar, maar kom er even niet uit.
Dank voor tips.
Groet, Paul Zaal
- pzaal
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
'Lees meer' vraagje
10 mrt 2012 15:28
Hi Paul,
Heb je je template wel toegewezen aan alle pagina's bij templatebeheer?
Heb je je template wel toegewezen aan alle pagina's bij templatebeheer?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
'Lees meer' vraagje
10 mrt 2012 15:57
Hi Astrid,
Ik denk 't wel, maar eerlijk gezegd weet ik niet zeker of ik je wel helemaal goed begrijp. Je kunt toch alleen menu(items) toewijzen bij templatebeheer ?
Zou het probleem kunnen ontstaan omdat categorie+artikel niet rechtstreeks aan een menu-item gekoppeld zijn ? (alleen de category-blog is aan een menu-item gekoppeld).
Ik denk 't wel, maar eerlijk gezegd weet ik niet zeker of ik je wel helemaal goed begrijp. Je kunt toch alleen menu(items) toewijzen bij templatebeheer ?
Zou het probleem kunnen ontstaan omdat categorie+artikel niet rechtstreeks aan een menu-item gekoppeld zijn ? (alleen de category-blog is aan een menu-item gekoppeld).
- pzaal
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
'Lees meer' vraagje
10 mrt 2012 16:03Klopt. Maar dan moet daar dus wel alles aangevinkt zijn. En moet er niet nog ergens bij een andere template een vinkje staan.Je kunt toch alleen menu(items) toewijzen bij templatebeheer
Ik ben het zo nog nooit tegengekomen, dus kijk eerst even naar de meest logische oorzaken. En nee, als je een menu-item categorie blog hebt, dan moeten je artikelen gewoon in de juiste template openen. Dus normaal gesproken zou het gewoon goed moeten werken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.640 seconden