Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Menu items maken
Menu items maken
17 apr 2012 21:41 - 17 apr 2012 21:42
Hallo,
ik ben bezig met het bouwen van een website (nooit eerder gedaan) maar met wat hulp en veel lezen al aardig op weg. Toch zijn er een aantal dingen waar ik niet helemaal uitkom. Het volgende:
1Ik wil in eerste instantie minimaal 3 menu items toevoegen, namelijk Home, Diensten en Contact. Ik kan niet goed vinden hoe ik dit voor elkaar krijg. Ik wil ze gewoon vanaf links naar rechts (dus horizontaal) neerzetten. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Ook kleuren hiervan eventueel aanpassen, waar kan ik dat doen? En kan dit stap voor stap uitgelegd worden?
Alvast bedankt
ik ben bezig met het bouwen van een website (nooit eerder gedaan) maar met wat hulp en veel lezen al aardig op weg. Toch zijn er een aantal dingen waar ik niet helemaal uitkom. Het volgende:
1Ik wil in eerste instantie minimaal 3 menu items toevoegen, namelijk Home, Diensten en Contact. Ik kan niet goed vinden hoe ik dit voor elkaar krijg. Ik wil ze gewoon vanaf links naar rechts (dus horizontaal) neerzetten. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Ook kleuren hiervan eventueel aanpassen, waar kan ik dat doen? En kan dit stap voor stap uitgelegd worden?
Alvast bedankt
- s-mira
- Heeft onderwerp gestart
- Bezoeker
Menu items maken
17 apr 2012 21:49
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Menu items maken
24 apr 2013 15:06 - 24 apr 2013 15:07
Heeft de uitleg van mijn gegeven link naar de video je geholpen?
Zo ja, laat het even weten.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Zo ja, laat het even weten.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Menu items maken
27 apr 2013 18:38
Nou ik ben nieuw hier. Ben Peter vd Wel en aan het stoeien met joomla al een tijdje en zat met dit probleem. Dank je wel voor de link zeer handig !
- krul
- Nieuw op Joomla!NL
Menu items maken
27 apr 2013 18:51 - 27 apr 2013 19:00
[strike]In joomla zet die nu de items onder elkaar en niet naast elkaar heb ik ergens nog iets fout staan.[/strike]
- krul
- Nieuw op Joomla!NL
Menu items maken
27 apr 2013 18:58 - 27 apr 2013 19:13
Hallo krul,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Om bij een ander zijn oude topic ( een jaar oud ) een vraag te stellen is niet handig, zie forumregels .
Maak even in het juiste forum onderdeel een nieuwe topic aan met je vraag.
Met uitleg wat je precies wilt.
Omdat TS niet reageert sluit ik deze topic de link moet in ieder geval hebben geholpen.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Om bij een ander zijn oude topic ( een jaar oud ) een vraag te stellen is niet handig, zie forumregels .
Maak even in het juiste forum onderdeel een nieuwe topic aan met je vraag.
Met uitleg wat je precies wilt.
Omdat TS niet reageert sluit ik deze topic de link moet in ieder geval hebben geholpen.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.638 seconden