Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

1 module breder

1 module breder

09 mei 2012 06:51
Beste Forumleden,

De volgende vraag die ik heb. Ik heb een template in Artisteer gemaakt. De basis instelling is dat de blz 90% breed is en dat er aan de rechterkant een mogelijkheid een module is met standaardbreedte van 300 pix . Nu is mijn vraag of je de standaard breedte van deze module op een pagina kan verbreden van 300 pixels naar 600 pixels. Ik wil de module absoluut niet in percentage hebben maar echt in pixels. Of moet ik daarvoor in Artisteer een aanpassing maken.
  • Mattijs72
  • Mattijs72's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

1 module breder

09 mei 2012 13:20
Hallo,

Misschien even handig een link van je site hier neer te zetten zodat de leden kunnen meekijken via Firebug.
Mocht je wel Artisteer moeten aanpassen kijk ook eens op hun forum

Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator

1 module breder

15 mei 2012 18:06
wil je dit trouwens in 1 pagina doen of alle pagina's?

Anders kun je de module breedte veranderen in je .css
Zoalls Jelle al zei kijken dan even met firebug naar je code.
Met vriendelijke groet,
Teun | www.CustomYou.nl
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.610 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie