Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Template titel, Paramaters
03 jul 2012 11:48Jasper schreef : Hoi Astrid,
ik heb mijn logo, logo.png genoemd.
Dit bestandje heb ik via FTP overgeschreven.
Op mijn site vandenoeverpainting.nl zie je dat het oude logo is vervangen voor ´logotype´
tdefaut.css probeerde ik te vinden via templatemanager/(daar kies ik) dolmatia black (en kom ik in) Template Manager: Edit Style
Echter, ik zie enkel de buttons: Save Save&Close SaveasCopy Close Help
Misschien komt het omdat ik gebruik maak van Joomla! 2.5.6
Wellicht moet ik alles eraf gooien en Joomla! 1.5 erop zetten?
Excuus voor mijn vele vragen, bedankt voor je hulp tot nu toe en ik kijk weer uit naar je antwoord!
Groetjes Jasper
Heb je je logo ook echt als .png bestand gemaakt of heb je hem alleen zo genoemd? Dus opgeslagen als of geëxporteerd voor het web als .png afbeelding.
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
- GeorgeV.
- Joomla!NL vriend(in)
- Jasper
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
03 jul 2012 13:04
En toch klopt er iets niet. Kijk hier maar:
www.vandenoeverpainting.nl/templates/dol...lack/images/logo.png
www.vandenoeverpainting.nl/templates/dol...lack/images/logo.png
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
03 jul 2012 13:19
Hoi Astrid,
Ik heb gekeken naar de link..
Ik zie idd contains errors. Heb ik wat fout gedaan? Ik heb een logo gemaakt in powerpoint en gesaved als logo.png
Via FTP heb ik overschreven.
Wellicht een idee om met een ander template te werken? Ik had namelijk dolmatiablack eerst getracht te deleten en zodoende via FTP eraf gegooid. Daarna stond hij er weer. Misschien heeft dat er wat mee te maken?
Ik kan hem er ook helemaal vanaf gooien en te proberen via template manager het template te deleten (eerst andere als default maken zoals jij aangaf), dan begin ik gewoon met een ander template.
Of heb jij nog een idee?
Groetjes Jasper
Ik heb gekeken naar de link..
Ik zie idd contains errors. Heb ik wat fout gedaan? Ik heb een logo gemaakt in powerpoint en gesaved als logo.png
Via FTP heb ik overschreven.
Wellicht een idee om met een ander template te werken? Ik had namelijk dolmatiablack eerst getracht te deleten en zodoende via FTP eraf gegooid. Daarna stond hij er weer. Misschien heeft dat er wat mee te maken?
Ik kan hem er ook helemaal vanaf gooien en te proberen via template manager het template te deleten (eerst andere als default maken zoals jij aangaf), dan begin ik gewoon met een ander template.
Of heb jij nog een idee?
Groetjes Jasper
- Jasper
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
03 jul 2012 13:28
Powerpoint en .png werkt volgens mij niet. Zal je toch een andere foto editor moeten gebruiken. Ik weet helaas zo niet welke (of je moet Photoshop hebben).
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.619 seconden