Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Template logo veranderen
Template logo veranderen
17 aug 2012 23:30 - 17 aug 2012 23:32
Hallo Daniëlle,
Ik krijg de indruk dat je nog niet werkt met een FTP programma. klopt dit?
Een FTP programma is bijvoorbeeld Filezilla . Dit is een gratis programma.
Ik krijg de indruk dat je nog niet werkt met een FTP programma. klopt dit?
Een FTP programma is bijvoorbeeld Filezilla . Dit is een gratis programma.
- Peter
- Algemeen Moderator
Template logo veranderen
17 aug 2012 23:32 - 17 aug 2012 23:36
Een korte FTP cursus:
PS: Danielle en ik kennen elkaar iets langer dan vandaag. Daarom denk ik er mee weg te komen dat ik dit soort reacties geef.
- Maak verbinding via FTP met de server
- Open de map /joomla25
- Open de map /templates
- Open de map /jf_texturia
- Open de map /images
- ...en zie daar de afbeelding logo.png ergens tussen staan.
PS: Danielle en ik kennen elkaar iets langer dan vandaag. Daarom denk ik er mee weg te komen dat ik dit soort reacties geef.
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
- GeorgeV.
- Joomla!NL vriend(in)
Template logo veranderen
17 aug 2012 23:34
ook goed , maar ik geloof dat ik het op ga geven ik vind dit niet leuk meer
kunnen ze dat hele joomlagebeuren niet gewoon wat simpeler maken zodat ik het ook snap en nee werk niet met een ftp progje, maar heb m hier wel op de pc staan en bij een simpele website weet ik hoe dat werkt , maar dit is voor mij net turks, zo denk ik dat ik het snap er dan loop ik wéér ergens tegenaan
en ik vind het super dat jullie mensen zoals ik willen helpen,maar volgens mij ga ik dit nooit onder de knie krijgen.
Ik ben met een studie bezig voor webdesign maar dan allen in drwamweaver en zelfs dat vind ik makkelijker, maar ja mijn website staat nouo eenmaal in joomla en zal het dan toch ook eens moeten gaan leren
kunnen ze dat hele joomlagebeuren niet gewoon wat simpeler maken zodat ik het ook snap en nee werk niet met een ftp progje, maar heb m hier wel op de pc staan en bij een simpele website weet ik hoe dat werkt , maar dit is voor mij net turks, zo denk ik dat ik het snap er dan loop ik wéér ergens tegenaan
en ik vind het super dat jullie mensen zoals ik willen helpen,maar volgens mij ga ik dit nooit onder de knie krijgen.
Ik ben met een studie bezig voor webdesign maar dan allen in drwamweaver en zelfs dat vind ik makkelijker, maar ja mijn website staat nouo eenmaal in joomla en zal het dan toch ook eens moeten gaan leren
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
- sterremix
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Template logo veranderen
17 aug 2012 23:35
dank je wel george
- sterremix
- Bekend met Joomla!NL
Template logo veranderen
17 aug 2012 23:39
Toch is het niet moeilijk, maar je moet klakkeloos aannemen dat wat er gezegd wordt waar is. Waarom doet er nu even niet toe. Je hoeft nu nog niet te weten hoe iets werkt. Door klakkeloos te doen wat er aangegeven wordt op het forum leer je vanzelf hoe iets werkt en zal het kwartje ooit vallen.
Groetjes , George
- GeorgeV.
- Joomla!NL vriend(in)
Template logo veranderen
17 aug 2012 23:40
ik doe ook klakkeloos wat er gezegd word , maar soms snap ik dan niet wat ze bedoelen en ik ben nog steeds geen prof helaas
- sterremix
- Bekend met Joomla!NL
Template logo veranderen
17 aug 2012 23:42sterremix schreef : Ik ben met een studie bezig voor webdesign
Webdesign zonder FTP wordt erg lastig lijkt me. Ik zou zeggen: zet nog even door je bent er bijna! We hebben het allemaal moeten leren. Het wordt telkens gemakkelijker.
- Peter
- Algemeen Moderator
Template logo veranderen
17 aug 2012 23:42
Je zou jezelf en ons helpen als je to-the-point reageert op antwoorden en die klaagzangen achterwege laat. George heeft het in #4 al over ftp.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Template logo veranderen
17 aug 2012 23:48
ik klaag niet ik word er alleen gefrustreerd van, omdat het gewoon niet lukt.
jullie zijn allemaal profs en nogmaals vind het super dat jullie mensen zoals mij helpen, maar kan het niet helpen dat het kwartje niet wil vallen.
jullie zijn allemaal profs en nogmaals vind het super dat jullie mensen zoals mij helpen, maar kan het niet helpen dat het kwartje niet wil vallen.
- sterremix
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.692 seconden