Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Dropdown menu
Dropdown menu
24 sep 2012 16:23
Goedemiddag ik ondervind problemen met de drop down menu gebruik een template van siteground-j16-41 en joomla 2.5.7 hij geeft hier niet de submenus weer deze staat ingesteld bij categorie en ook alle subniveaus weergeven.
het gaat over de knop werkwijze onder te banner. Al vast bedankt voor jullie hulp.
webshop.spirituelecirkel.nl/index.php
het gaat over de knop werkwijze onder te banner. Al vast bedankt voor jullie hulp.
webshop.spirituelecirkel.nl/index.php
- chriske81
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Dropdown menu
24 sep 2012 20:45
Technisch gezien werkt het menu wel, je ziet met Firebug namelijk wel de submenu-items. Alleen een hover over het menu-item Werkwijze geeft geen wijziging in de css definities.
Het lijkt alsof er iets ontbreekt, namelijk een javascript, zijn er in het menu opties om dat te activeren en deactiveren?
Het lijkt alsof er iets ontbreekt, namelijk een javascript, zijn er in het menu opties om dat te activeren en deactiveren?
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- AladinSane
- Bekend met Joomla!NL
- chriske81
- Bekend met Joomla!NL
- chriske81
- Bekend met Joomla!NL
- AladinSane
- Bekend met Joomla!NL
Dropdown menu
25 sep 2012 10:24
Wat heb je zelf aangepast aan je template? Je menu klopt namelijk niet, maar kan zo even niet achterhalen of dit door een foutieve opbouw binnen je backend komt of door een aanpassing aan de template.
Het lijkt erop dat Werkwijze een hoofdmenu-item is, dan Coaching / Counseling een submenu-item en daaronder staan dan weer submenu-items. Zou allemaal wel mogelijk moeten zijn, maar wel vreemd.
Daarnaast heb je volgens mij een Nederlandstalige site en heb je de taalplugin nog aanstaan.
Het lijkt erop dat Werkwijze een hoofdmenu-item is, dan Coaching / Counseling een submenu-item en daaronder staan dan weer submenu-items. Zou allemaal wel mogelijk moeten zijn, maar wel vreemd.
Daarnaast heb je volgens mij een Nederlandstalige site en heb je de taalplugin nog aanstaan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Dropdown menu
25 sep 2012 10:46
@Astrid.
Een menu met 2 sub niveaus is toch niet zo vreemd De standaard menu module biedt de mogelijkheid om 10 subniveaus te maken. Met de opbouw van het menu lijkt me niets mis, wel ontbreekt het aan de juiste css definities icm evt. javascript.
Ik denk dat de opmaak van sub-items gewoon niet aanwezig is omdat het om een gratis template gaat. Heb andere siteground templates bekeken en geen van de demos lat sub-items zien.
Meest eenvoudige oplossing lijkt me om een andere menu module te installeren (bijv Superfish) en de achtergrondkleur en tekst kleur aan te passen.
Een menu met 2 sub niveaus is toch niet zo vreemd De standaard menu module biedt de mogelijkheid om 10 subniveaus te maken. Met de opbouw van het menu lijkt me niets mis, wel ontbreekt het aan de juiste css definities icm evt. javascript.
Ik denk dat de opmaak van sub-items gewoon niet aanwezig is omdat het om een gratis template gaat. Heb andere siteground templates bekeken en geen van de demos lat sub-items zien.
Meest eenvoudige oplossing lijkt me om een andere menu module te installeren (bijv Superfish) en de achtergrondkleur en tekst kleur aan te passen.
- AladinSane
- Bekend met Joomla!NL
Dropdown menu
19 feb 2013 15:35
Is deze vraag inmiddels opgelost?
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.698 seconden