Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

joomla template wijzigen

joomla template wijzigen

30 sep 2012 19:51
hallo,

me vorige topic werd gesloten, maar ben er nog niet uit hoe ik menu's verwijder. ik heb er heel veel instaan. de bovenste heb ik al aangepast. maar wil de onderste eruit hebben. hoe doe ik dat?
  • janvdam
  • janvdam's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

joomla template wijzigen

01 okt 2012 10:41
Aangezien niemand begrijpt waar het overgaat wanneer ze je vraag lezen, kun je beter een verzoek doen bij een moderator het topic opnieuw te openen, denk ik.

joomla template wijzigen

01 okt 2012 19:31 - 01 okt 2012 19:32
Hoi,

De vraag waar dit topic over gaat betreft de website:
www.dam-group.com

Kun je, zodra de problemen met virtuemart zijn opgelost, en de website weer functioneert, aangeven wat je precies met het onderste bedoeld? Evt. met verduidelijkingen aan de hand van screenshot's.

Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).

Maak je gebruik van Chrome, of Internet Explorer (9 of hoger)? Dan kun je op F12 drukken om de css definities te achterhalen.

@AladinSane

Aangezien niemand begrijpt waar het overgaat wanneer ze je vraag lezen, kun je beter een verzoek doen bij een moderator het topic opnieuw te openen, denk ik.

Ik waardeer het dat je meedenkt, met de topic starter. Alleen heeft het heropenen van het vorige topic , geen / weinig nut, gezien het nog geen vraag betrof over het aanbrengen van wijzigen aan de template.
Groetjes, Julian.

Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen via dit forum
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Juliank92
  • Juliank92's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.655 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie