Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Weergave website op ipad
Weergave website op ipad
01 okt 2012 10:16
Vraag, op alle soorten browser ziet onze site er op dit moment prima uit, al zeg ik het zelf
Op de ipad echter geeft de site de zoekbalk en de slide show niet geheel goed weer. (zie screenshot) In oudere
joomla versies kon je aangeven of het formaat automatisch aangepast moest worden geloof ik. Hoe krijg ik dit in Joomla 2.5 netjes voor elkaar?
Bedankt
Op de ipad echter geeft de site de zoekbalk en de slide show niet geheel goed weer. (zie screenshot) In oudere
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
joomla versies kon je aangeven of het formaat automatisch aangepast moest worden geloof ik. Hoe krijg ik dit in Joomla 2.5 netjes voor elkaar?
Bedankt
- iniels
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Weergave website op ipad
01 okt 2012 10:28 - 01 okt 2012 10:37
Als je de laatste versie van Firefox gebruikt kun je met SHIFT+CTRL+M de verschillende mobiele dimensie weergeven, icm Firebug kun je dan zien wat er verkeerd gaat.
Wanneer ik op die manier naar de site kijk dan blijkt dat de website niet responsive is, oftewel zich niet aanpast aan de device waarmee het bekeken wordt.
Wanneer ik op die manier naar de site kijk dan blijkt dat de website niet responsive is, oftewel zich niet aanpast aan de device waarmee het bekeken wordt.
- AladinSane
- Bekend met Joomla!NL
Weergave website op ipad
01 okt 2012 11:28AladinSane schreef : Als je de laatste versie van Firefox gebruikt kun je met SHIFT+CTRL+M de verschillende mobiele dimensie weergeven, icm Firebug kun je dan zien wat er verkeerd gaat.
Bedankt voor je antwoordt. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Ik heb al geprobeerd om de breedte van de slideshow op 100% te zetten maar werkt niet...
- iniels
- Bekend met Joomla!NL
Weergave website op ipad
01 okt 2012 11:49
Dit is niet zomaar op te lossen. De template en de slideshow die je gebruikt zijn niet geschikt voor mobiele devices.
Iedere aanpassing die je in deze template maakt om eea er correct te laten uitzien op een iPad heeft een negatief effect op de layout op een PC of laptop.
Daarnaast zijn er natuurlijk andere mobiele devices dan iPad en daar ziet het er nog niet goed uit, kijk maar eens naar de website met een iPhone oid, dan wordt het helemaal een rommeltje.
Wil je een website die geschikt is voor zowel PC/laptop als mobiel dan zou je gebruik kunnen maken van deze extensie of een andere template nemen die wel responsive is bijv. hier of een kale responsive Joomla template .
Feit blijft dat veel Joomla extensies (nog) niet aangepast zijn aan mobiele devices en je vaak zelf eea moet aanpassen aan css.
Een slideshow die wel meeschaalt met de beeldscherm resolutie is Unite Nivo Slider
Iedere aanpassing die je in deze template maakt om eea er correct te laten uitzien op een iPad heeft een negatief effect op de layout op een PC of laptop.
Daarnaast zijn er natuurlijk andere mobiele devices dan iPad en daar ziet het er nog niet goed uit, kijk maar eens naar de website met een iPhone oid, dan wordt het helemaal een rommeltje.
Wil je een website die geschikt is voor zowel PC/laptop als mobiel dan zou je gebruik kunnen maken van deze extensie of een andere template nemen die wel responsive is bijv. hier of een kale responsive Joomla template .
Feit blijft dat veel Joomla extensies (nog) niet aangepast zijn aan mobiele devices en je vaak zelf eea moet aanpassen aan css.
Een slideshow die wel meeschaalt met de beeldscherm resolutie is Unite Nivo Slider
- AladinSane
- Bekend met Joomla!NL
Weergave website op ipad
03 okt 2012 20:55
Bedankt, ik begreep van de fpss ontwikkelaar dat er een update aan zit te komen die de slideshow responsive maakt, dit bericht mG op slot
- iniels
- Bekend met Joomla!NL
Weergave website op ipad
03 okt 2012 21:02
Hallo,
Bedankt voor het terugkoppelen.
Ook wat betreft de andere topics.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Ook wat betreft de andere topics.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.687 seconden