Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Lees meer blogweergave niet op de homepagina openen
04 okt 2012 10:58
Hallo,
Ik heb op de homepagina van mijn website wat nieuwsberichten staan in blogweergave. Op de homepagina staat ook een nieuwsslider module (ingesteld op 'alleen homepagina'. Sommige nieuwsberichten hebben een lees meer knop. Als ik nu op een lees meer knop klik dan opent het bericht zich op de homepagina. Alleen dan is die nieuwsslidermoudule ook nog steeds te zien. Het gekke is dat wanneer een zelfde nieuwsartikel ook ergens achter een knop in het menu zit, deze wel op een 'schone' pagina geopend wordt.
Hoe zorg ik ervoor dat mijn nieuwsberichtjes in een 'lege pagina' geopend worden, maar niet in een nieuw venster?
Het is wat lastig uitleggen, maar hopelijk is het zo wat duidelijk.
De website is www.moannefanitfryskeboek.nl
Vr. groet
Inge
Ik heb op de homepagina van mijn website wat nieuwsberichten staan in blogweergave. Op de homepagina staat ook een nieuwsslider module (ingesteld op 'alleen homepagina'. Sommige nieuwsberichten hebben een lees meer knop. Als ik nu op een lees meer knop klik dan opent het bericht zich op de homepagina. Alleen dan is die nieuwsslidermoudule ook nog steeds te zien. Het gekke is dat wanneer een zelfde nieuwsartikel ook ergens achter een knop in het menu zit, deze wel op een 'schone' pagina geopend wordt.
Hoe zorg ik ervoor dat mijn nieuwsberichtjes in een 'lege pagina' geopend worden, maar niet in een nieuw venster?
Het is wat lastig uitleggen, maar hopelijk is het zo wat duidelijk.
De website is www.moannefanitfryskeboek.nl
Vr. groet
Inge
- Inge_123
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
04 okt 2012 11:42
Hi Inge,
Kan het zijn dat je je leesmeer handmatig hebt aangemaakt en niet gebruik hebt gemaakt van de lees meer knop van je editor?
Kan het zijn dat je je leesmeer handmatig hebt aangemaakt en niet gebruik hebt gemaakt van de lees meer knop van je editor?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
04 okt 2012 13:26
Nee, dat lijkt misschien zo omdat de eerste nieuwsberichtjes een lees meer knop hebben naar een pdf bestand. Die heb ik inderdaad zelf aangemaakt. Maar als je naar de derde pagina gaat staan daar wel lees meer knoppen die ik met de editor heb aangemaakt.
- Inge_123
- Bekend met Joomla!NL
04 okt 2012 13:50 - 04 okt 2012 13:51Dit is een bekende bug in Joomla die er al vanaf versie 1 inzit en die helaas nog nooit is opgepikt door het ontwikkelteam. Sommige template makers hebben (zoals Gavick) lossen dit op door in de template een optie te maken hoe je dit soort pagina's wilt openen.Het gekke is dat wanneer een zelfde nieuwsartikel ook ergens achter een knop in het menu zit, deze wel op een 'schone' pagina geopend wordt.
Zelf los ik dit als volgt op:
1) maak een nieuw menu met een menumodule
2) geef de menu module een modulepositie die niet in de template voorkomt en activeer de menumodule
3) koppel ieder artikel aan dat menu en selecteer evt. de modules die wel gepubliceerd moeten worden bj het artikel.
- AladinSane
- Bekend met Joomla!NL
04 okt 2012 15:37
Ik wist niet dat dit een bekende bug is.
Bedankt voor deze oplossing. Slim bedacht. Wel extra werk helaas. Dacht dat ik misschien een simpel vinkje over het hoofd had gezien.
Maar ik ga het zo oplossen!
Wat mij betreft kan dit topic weer gesloten worden.
Bedankt voor deze oplossing. Slim bedacht. Wel extra werk helaas. Dacht dat ik misschien een simpel vinkje over het hoofd had gezien.
Maar ik ga het zo oplossen!
Wat mij betreft kan dit topic weer gesloten worden.
- Inge_123
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.629 seconden