Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

nieuwe template, met foutmelding

nieuwe template, met foutmelding

04 okt 2012 14:01
#1
Beste forumgebruikers,

Ik loop al enkele weken tegen het volgende probleem aan.
Mijn website liep op joomla 1.6.3. Deze heb ik geupgrade naar 1.6.5, dan naar 1.7 en als laatste naar 2.5. Ik heb dit al verschillende keren gedaan. Op zich lukt het me wel alleen geeft de nieuwe template constant problemen. Ik dacht dus dat dit lag aan de versie van joomla, maar volgens mij zit ik er naast en ligt het aan de nieuwe template.

Ik heb via artisteer 3.0 een nieuwe template gemaakt. Wanneer ik hem exporteer en upload naar joomla verschijnt de layout, met de header. Dit is allemaal goed. Ook de de modules (zoals het contactformulier) werkt, alleen alle artikels werken niet. De volgende fout ontstaat dan:

/usr/home/deb9559n4/domains/lvbueren.nl/public_html/templates/lvbuerenhomepageoktober/functions.php on line 168

Het ligt dus aan de functions.php bestand, maar wat is het probleem dan? Ik heb al veel op fora gelezen, maar vind geen oplossing. Wanneer ik een joomla template erin zet werkt hij goed. Wanneer ik kijk welke versie de nieuwe template heeft (bij templatebeheer) staat er versie 1.0 . MOet ik de template updaten? Maar hoe moet dit? Ik snap er helemaal niks meer van en loop vast.

Heeft iemand een idee waar dit probleem aan ligt?

Gr Willem van Zantvoort
Discussie gesloten.
  • willemvz
  • willemvz's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 9

nieuwe template, met foutmelding

04 okt 2012 15:04
#2
Hallo,

Ik maak zelf geen gebruik van Artisteer maar denk dat jou versie van Aristeer niet werkt met joomla 2.5 dus kijk even of je de laatste versie hebt van Artisteer.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13597

nieuwe template, met foutmelding

04 okt 2012 17:19
#3
Vanaf artisteer versie 3.1 wordt Joomla 2.5.x ondersteund. De laatste versie van artisteer is momenteel 4.0.

Je hoeft niet persé de laatste versie te gebruiken. Een template gemaakt met versie 3.1 werkt prima met Joomla 2.5.7.
Met vriendelijke groet,

Peter Reitsma
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Peter
  • Peter's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 2826
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.884 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie