Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Uitlijning 2e regel van module
12 okt 2012 12:52
Hey mensen,
Hoop dat ik snel een reactie krijg
Check in de bijlage wat ik bedoel.
Ik weet hoe ik in die module moet komen etc maar net niet genoeg om die 2e regel aan te passen.
A
lvast bedankt
Hoop dat ik snel een reactie krijg
Check in de bijlage wat ik bedoel.
Ik weet hoe ik in die module moet komen etc maar net niet genoeg om die 2e regel aan te passen.
A
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
lvast bedankt
- FabberB
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
12 okt 2012 13:03
Hallo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Als je even een link van je site geeft kunnen de leden je misschien snel helpen.( dat wil graag iedereen )
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Als je even een link van je site geeft kunnen de leden je misschien snel helpen.( dat wil graag iedereen )
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
12 okt 2012 13:25
Bedankt voor je snelle reactie!!
Zo ver was ik al:P
Ik werk dan in chrome en kan ik idd een element inspecteren.
Maar volgens mij moet ik iets toevoegen in de module zodat ik die 2e regel ook een padding-left kan geven ofzo.
Want ik kan alles verschuiven behalve die 2e regel...
Zo ver was ik al:P
Ik werk dan in chrome en kan ik idd een element inspecteren.
Maar volgens mij moet ik iets toevoegen in de module zodat ik die 2e regel ook een padding-left kan geven ofzo.
Want ik kan alles verschuiven behalve die 2e regel...
- FabberB
- Nieuw op Joomla!NL
12 okt 2012 14:05 - 12 okt 2012 14:17
Nee, het "probleem" komt door een combinatie van een te lange regel (mbt de module) en dat ieder categorie item als een HTML list item wordt weergegeven.
Een padding-left meegeven heeft in dit geval geen zin, omdat je daarmee het geheel naar links laat opschuiven.
Het gaat om een regel die wordt afgebroken door de breedte van de module.
Een mogelijkheid is om te spelen met de CSS "list-style-position" definitie. Mogelijkheden zijn inside en outside, een van de 2 mogelijkheden (uit mijn hoofd gezegd outside) maakt dat het begin van de nieuwe regel gelijk begint met de bovenste regel.
Geef ook, zoals Jelle ook al heeft gevraagd, even een link naar de website zodat we kunnen meekijken.
Edit Jelle. Ik heb je bericht even aangepast met de juiste moderator naam.
Een padding-left meegeven heeft in dit geval geen zin, omdat je daarmee het geheel naar links laat opschuiven.
Het gaat om een regel die wordt afgebroken door de breedte van de module.
Een mogelijkheid is om te spelen met de CSS "list-style-position" definitie. Mogelijkheden zijn inside en outside, een van de 2 mogelijkheden (uit mijn hoofd gezegd outside) maakt dat het begin van de nieuwe regel gelijk begint met de bovenste regel.
Geef ook, zoals Jelle ook al heeft gevraagd, even een link naar de website zodat we kunnen meekijken.
Edit Jelle. Ik heb je bericht even aangepast met de juiste moderator naam.
- AladinSane
- Bekend met Joomla!NL
12 okt 2012 15:13
Thnks voor het uber snelle reageren.
Hier heb ik meer aan idd.
Our-work.nl
Mischien dat jullie het kunnen vinden/ zien. Ik ben vanavond weer online thnks!
Hier heb ik meer aan idd.
Our-work.nl
Mischien dat jullie het kunnen vinden/ zien. Ik ben vanavond weer online thnks!
- FabberB
- Nieuw op Joomla!NL
13 okt 2012 13:11 - 13 okt 2012 13:12
Probleem is nu toch opgelost, niet?
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
- AladinSane
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.772 seconden