Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

zoekresultaten op verkeerde plaats

21 okt 2012 12:30 - 21 okt 2012 13:46
Telkens loop je weer tegen nieuwe problemen aan. Nu verschijnen mijn zoekresultaten midden in mijn inhoud i.p.v. in een nieuw scherm. Als ik nogmaals een zoekopdracht invoer na het eerst gevonden resultaat opent er wel een nieuw scherm met resultaten. Het is een beetje vergelijkbaar met deze topic: forum.joomlanl.nl/forum/67-2-5-x-templat...epagina-openen#43758 maar dit werkt nu niet. Daar had ik ook last van, maar oplost met de Astrid aangedragen oplossing (dank Astrid). De weergave werkte eerste wel maar waarom nu niet meer is mij een raadsel. Ik heb lopen schuiven met module posities maar kom niet veel verder. Ik kan niet gelijk antwoorden op een respons, want ik moet zo naar mijn werk.
Mijn probleemwebsite: www.probleemblad.nl/nbvs2 . Ik heb nog advanced module manager geprobeerd maar dat lost niets op, sterker nog mijn ISP ondersteunt geen PHP5.3
Alvast bedankt, Johan
  • JohanB
  • JohanB's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

21 okt 2012 17:20
Ben eruit.

Nieuw menu aangemaakt met als menu-item zoekformulier en resultaten. Module zoeken aantoegevoegd en de ID overgenomen.

Fixed.
  • JohanB
  • JohanB's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

21 okt 2012 17:25
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Met vriendelijke groet,

Peter Reitsma
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Peter
  • Peter's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.612 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie