Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
IFrame
IFrame
22 okt 2012 17:35 - 22 okt 2012 19:07
Beste Joomlers,
Weet iemand een oplossing voor het volgende,
Ik wil op de website een ticket verkoop plaatsen, en ze geven aan dat dit via een IFrame gaat!
maar ik heb wel gezocht en kom ik tot een Wrapper maar dat is niet wat ik bedoel.
weet iemand een oplossing voor dit probleem?
dit is de code maar hoe krijg ik dit op de website?
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Weet iemand een oplossing voor het volgende,
Ik wil op de website een ticket verkoop plaatsen, en ze geven aan dat dit via een IFrame gaat!
maar ik heb wel gezocht en kom ik tot een Wrapper maar dat is niet wat ik bedoel.
weet iemand een oplossing voor dit probleem?
dit is de code maar hoe krijg ik dit op de website?
Code:
<div style="width:500px;"><iframe name="ticketshop" src="https://shop.ticketscript.com/channel/web2/start-order/rid/JR2483AY/language/nl" width="500" height="650" frameborder="0" allowtransparency="true">Uw browser ondersteunt geen iFrames!<a href="https://shop.ticketscript.com/channel/web2/start-order/rid/JR2483AY/language/nl"></a></iframe><a style="font-size:11px; color: #000000; background-color:#FFFFFF; font-family:'Arial'; font-weight:bold; margin: 20px" href="http://company.ticketscript.com/nl/?cid=8.1" target="_blank">Secure tickets by ticketscript</a></div>
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Met vriendelijke groet,
John van den Thoorn
John van den Thoorn
- joth
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
IFrame
22 okt 2012 17:45
Is wel een wrapper, maar dan moet je niet de hele code erin zetten. Volgens mij gaat het om deze url:
shop.ticketscript.com/channel/web2/start-order/rid/JR2483AY/language/nl
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
IFrame
22 okt 2012 18:03
Hoi Astrid,
het werkt perfect, kan ik deze pagina ook aanpassen qua lay-out?
het werkt perfect, kan ik deze pagina ook aanpassen qua lay-out?
Met vriendelijke groet,
John van den Thoorn
John van den Thoorn
- joth
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
IFrame
22 okt 2012 18:06 - 22 okt 2012 18:07
Je bedoelt de pagina die je via die url ophaalt? Nee, dat kan niet tenzij de makers van die site daar opties voor ingebouwd hebben. Maar dat gebeurt maar zelden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.721 seconden