Hoi,
Ik heb hier al vaker vragen gesteld over dit onderwerp en met behulp van eerdere tips ben ik al een heel eind gekomen deze keer, maar toch loop ik op één puntje nog vast.
In de newsflash module wil ik graag dat de lees meer link, direct achter de tekst van het artikel komt te staan. In eerste instantie was dit een knop, en m.b.v. eerdere instructies heb ik daar al een gewone tekstlink van kunnen maken.
Maar het lukt me niet om het juiste bestand te vinden, waarmee ik deze tekstlink kan laten aansluiten op de newsmodule zonder witregel.
Zoals hieronder bij Nieuws 3, wil ik het dus:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Maar standaard staat het zoals op die afbeelding bij Nieuws 2 en nieuws 1 te zien is, met een witregel, onder het nieuwsbericht.
Bovenstaande afbeelding is tot stand gekomen door m.b.v. firebug een </p> weg te halen, maar ik krijg gewoon echt niet gevonden in welk bestand ik deze weg zou moeten halen.
De link naar de website:
www.pijpers-projects.nl/joomla25
Wie kan me helpen het juiste bestand te vinden?
Of misschien kan iemand me dit keer uitleggen hoe ik dat bestand kan vinden, zodat ik deze vragen voortaan niet meer hier hoef te posten maar zelf uit kan vogelen
groetjes Kristie