Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Slideshow in header wijzigt van formaat na reload pagina
24 okt 2012 15:08
Hallo allen,
Ik heb een template gebouwd in TemplateToaster. En dat is zonder echte problemen verlopen. Op één punt na natuurlijk...
De slideshow (ingebakken in de template) in de header vertoont zich niet altijd in het juiste formaat. Soms raakt deze bij herladen van de pagina vervormt (rekt uit over gehele pagina). Het probleem is te zien op www.quintaantesovento.com .
Iemand enig idee waar het probleem zit?
J2.5 en FF
Ik heb een template gebouwd in TemplateToaster. En dat is zonder echte problemen verlopen. Op één punt na natuurlijk...
De slideshow (ingebakken in de template) in de header vertoont zich niet altijd in het juiste formaat. Soms raakt deze bij herladen van de pagina vervormt (rekt uit over gehele pagina). Het probleem is te zien op www.quintaantesovento.com .
Iemand enig idee waar het probleem zit?
J2.5 en FF
Geert Franken
SpotOn Webdesign
Portugal
spoton-webdesign.eu
SpotOn Webdesign
Portugal
spoton-webdesign.eu
- geertf
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
29 okt 2012 11:31
Nog iemand een idee? Is dit wellicht een JQuery conflict?
Geert Franken
SpotOn Webdesign
Portugal
spoton-webdesign.eu
SpotOn Webdesign
Portugal
spoton-webdesign.eu
- geertf
- Bekend met Joomla!NL
-
29 okt 2012 12:40
Ik kan het niet reproduceren. Zie wel dat je images aan de grote kant zijn (299kB), terwijl je hetzelfde resultaat al kunt krijgen met een bestandsformaat van 69kB. Maar dat is ook het enige dat ik kan ontdekken. Slideshow blijft bij mij zowel in IE als in FF steeds hetzelfde formaat.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
29 okt 2012 12:43
Weet niet de oplossing maar dit zie ik in FF als je een paar keer op f5 drukt.
Dit even ter info voor een eventuele oplossing.
Dit even ter info voor een eventuele oplossing.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
30 okt 2012 13:48
Dank je wel Jelle, dit is inderdaad het probleem....
Ondertussen heb ik -naar aanleiding van de opmerking van Astrid- de afbeeldingen in kB verkleind maar dat heeft geen verbetering gebracht.
De slideshow maakt gebruik van BGstretcher.js. Ik zou deze door een andere kunnen vervangen maar hij zit 'ingebakken' in de template (en dus niet als module te bereiken) en dat gaat m'n kennis iets te boven om dit probleemloos uit te voeren.
Ik heb ook een vraag neergelegd bij TemplateToaster maar uiteraard sta ik ook open voor wijsheden van deze kant.
Ondertussen heb ik -naar aanleiding van de opmerking van Astrid- de afbeeldingen in kB verkleind maar dat heeft geen verbetering gebracht.
De slideshow maakt gebruik van BGstretcher.js. Ik zou deze door een andere kunnen vervangen maar hij zit 'ingebakken' in de template (en dus niet als module te bereiken) en dat gaat m'n kennis iets te boven om dit probleemloos uit te voeren.
Ik heb ook een vraag neergelegd bij TemplateToaster maar uiteraard sta ik ook open voor wijsheden van deze kant.
Geert Franken
SpotOn Webdesign
Portugal
spoton-webdesign.eu
SpotOn Webdesign
Portugal
spoton-webdesign.eu
- geertf
- Bekend met Joomla!NL
-
27 nov 2012 16:21
Ter info.
Het probleem is (bijna geheel) verholpen met een nieuwe versie van TemplateToaster.
Dank aan de meedenkers!
(draadje kan dicht)
Het probleem is (bijna geheel) verholpen met een nieuwe versie van TemplateToaster.
Dank aan de meedenkers!
(draadje kan dicht)
Geert Franken
SpotOn Webdesign
Portugal
spoton-webdesign.eu
SpotOn Webdesign
Portugal
spoton-webdesign.eu
- geertf
- Bekend met Joomla!NL