Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Footer links naast elkaar ipv onder elkaar
26 okt 2012 09:31 - 26 okt 2012 09:32
Ik heb in mijn lokale Joomla 2.5 (test)website, twee footer links geplaatst.
Een verwijst naar de sitemap en de ander naar het mailto adres van de webmaster. Ze staan echter boven elkaar.
kan ik die op enige wijze ook naast elkaar krijgen?
Een verwijst naar de sitemap en de ander naar het mailto adres van de webmaster. Ze staan echter boven elkaar.
kan ik die op enige wijze ook naast elkaar krijgen?
Groetjes en prettige dag,
Ed
Ed
- kroonsbe
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
26 okt 2012 10:50
Heb je al gekeken waardoor dat veroorzaakt wordt? Voor de leden is het moeilijk om hierover iets te zeggen zonder het te zien.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Footerlinks naast elkaar ipv onder elkaar
26 okt 2012 12:50
Ik heb inderdaad Firebug, maar daar kom ik niet echt uit.
De kale template geeft wel 3 links naast elkaar.
Ik heb een stuk van de CSS code als bijlage erbij gedaan, misschien kan iemand daar wat mee.
Ik weet niet wat ik nog meer zou kunnen aanleveren voor een mogelijke oplossing.
De kale template geeft wel 3 links naast elkaar.
Ik heb een stuk van de CSS code als bijlage erbij gedaan, misschien kan iemand daar wat mee.
Ik weet niet wat ik nog meer zou kunnen aanleveren voor een mogelijke oplossing.
Ed
Ed
- kroonsbe
26 okt 2012 12:54
Dan zitten er in de kale template waarschijnlijk 2 footermodules van het type aangepaste html naast elkaar en jij hebt er nu een menu in staan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
05 nov 2012 10:11
Heb alle menu's weggehaald en opnieuw aangemaakt. Ontdekte dat ik de links (uit de template) gewoon via module beheer in de editor kan aanpassen.
Staan inmiddels goed op m'n testsite.( www.anbowoudenberg.nl )
Opgelost.
Staan inmiddels goed op m'n testsite.( www.anbowoudenberg.nl )
Opgelost.
Ed
Ed
- kroonsbe
05 nov 2012 10:56
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.806 seconden