Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Nummering van paginas in artikel verwijderen
Nummering van paginas in artikel verwijderen
28 okt 2012 20:26
Hallo,
Ik heb geprobeerd een tabel (van mijn portfolio) te splitsen maar dat lukte niet dus iets anders gezocht. Ik heb nu een module gevonden die wel past bij mijn site maar nu zit ik (met een eerder gemeld) probleem en een klein probleem is erbij gekomen,
1. De titel van het artikel kan ik nog steeds niet uitzetten.
2. Nu heb ik bij mijn portfolio extra pagina's aangemaakt. Bij de opsomming staat ook de titel van het artikel als pagina, en die kan ik niet wijzigen en ook " 2 van 5 pagina's " is storend.
Zie bijlage. Wat ik graag gewijzigd wil zien, is: de eerste " dot" portfolio webfilms (in ieder geval kunnen aan passen), de laatste " dot" alle pagina's en de opmerking pagina 1 van 5.
Ik heb op google gezocht. Daar stond ergens dat ik in de joomla layout.css iets kon aanpassen. Alleen hier praatte ze over regelnummer 1456. Ik heb bij mijn Yoo template, layout.css gekeken maar deze is lang niet zo groot en daar staat waar zij naar refereerdde, " .pageavcounter " niet bij.
Weet iemand hier een oplossing?
Alvast bedankt voor een antwoord.
Ik heb geprobeerd een tabel (van mijn portfolio) te splitsen maar dat lukte niet dus iets anders gezocht. Ik heb nu een module gevonden die wel past bij mijn site maar nu zit ik (met een eerder gemeld) probleem en een klein probleem is erbij gekomen,
1. De titel van het artikel kan ik nog steeds niet uitzetten.
2. Nu heb ik bij mijn portfolio extra pagina's aangemaakt. Bij de opsomming staat ook de titel van het artikel als pagina, en die kan ik niet wijzigen en ook " 2 van 5 pagina's " is storend.
Zie bijlage. Wat ik graag gewijzigd wil zien, is: de eerste " dot" portfolio webfilms (in ieder geval kunnen aan passen), de laatste " dot" alle pagina's en de opmerking pagina 1 van 5.
Ik heb op google gezocht. Daar stond ergens dat ik in de joomla layout.css iets kon aanpassen. Alleen hier praatte ze over regelnummer 1456. Ik heb bij mijn Yoo template, layout.css gekeken maar deze is lang niet zo groot en daar staat waar zij naar refereerdde, " .pageavcounter " niet bij.
Weet iemand hier een oplossing?
Alvast bedankt voor een antwoord.
- inef1
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
29 okt 2012 08:33
Kijk eens bij je menu instellingen waar je dit oproep
onder artikel opties daar kan je het een en ander uitzetten
onder artikel opties daar kan je het een en ander uitzetten
- florisger
- Nieuw op Joomla!NL
29 okt 2012 09:00
Je bedoelt bij artikelen, opties.. Daar staat alles op " nee" en " verberg". En dit geldt ook bij " menu" en heb nog eens apart de tab: portfolio genomen en die handmatig ook op nee en verberg gezet. Helaas geen oplossing.
- inef1
-
29 okt 2012 09:14
De laatste Alle pagina's gaat volgens mij niet lukken.
Pagina 1 van 5 kan je verbergen door dit toe te voegen aan custom.css:
De eerst wordt volgens mij veroorzaakt doordat je zelf een inhoudsopgave hebt gemaakt voor Portfolio.
Pagina 1 van 5 kan je verbergen door dit toe te voegen aan custom.css:
Code:
.pagenavcounter {
display:none;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
29 okt 2012 09:32 - 29 okt 2012 09:35
Die .pageavcounter had ik al eens boven aan gezet bij layout.css, (dat had iemand in Google als oplossing staan) zonder resultaat. Heb ze nu custom.css. De opsomming
"1 van pagina 5" is nu (gelukkig) weg... Bedankt!
Ik heb bij portfolio alleen nieuwe pagina's aangemaakt en die pagina's, een naam gegeven, want dat werd gevraagd. Wordt dit gezien als inhoudsopgave?
"1 van pagina 5" is nu (gelukkig) weg... Bedankt!
Ik heb bij portfolio alleen nieuwe pagina's aangemaakt en die pagina's, een naam gegeven, want dat werd gevraagd. Wordt dit gezien als inhoudsopgave?
- inef1
-
29 okt 2012 09:46 - 29 okt 2012 09:46Het voordeel van yootheme templates is dat je al je aanpassingen in custom.css doet, zodat je ze allemaal bij elkaar hebt en dus weet wat je veranderd hebt.Die .pageavcounter had ik al eens boven aan gezet bij layout.css, (dat had iemand in Google als oplossing staan) zonder resultaat. Heb ze nu custom.css
En als je die inhoudsopgave per se bovenaan wilt hebben, dan kan je dus idd die eerste niet verwijderen. Dus of geen nieuwe pagina maken voor dat eerste stuk en dan komt je inhoudsopgave onder je intro of gebruik maken van tabs of sliders bijvoorbeeld.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
30 okt 2012 10:40
Ik vraag me af of het kan spoken op internet. Mijn vorige bericht gaf aan dat de lijn " 1 van pagina 5 " ed. was verdwenen. Vandaag staat ie er weer te pronken. Ik ben niet meer in mijn backend geweest. Heb nogmaals de code in custom.css gezet maar helaas, zonder resultaat.
Iemand enig idee hoe dat nu kan?
Iemand enig idee hoe dat nu kan?
- inef1
-
Tijd voor maken pagina: 0.658 seconden