Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
submenu's naar links i.p.v. rechts uitklappen.
05 nov 2012 16:33
Ik ben redelijk ver in mijn opzet om voor mijn vereniging een website te maken. Dus tijd om de schoonheidsfoutjes eruit te halen.
Een daarvan is dat submenu-items buiten het beeldscherm terecht komen, als ze naar links i.p.v. rechts uitklappen ben ik gered. Gemaakt met Artisteer 4.0, Joomla 2.5.6 en ik heb uiteraard geen verstand van HTML e.d. Wel met fire-bug gezocht maar zie het niet.
www.probleemblad.nl/nbvs2
Een daarvan is dat submenu-items buiten het beeldscherm terecht komen, als ze naar links i.p.v. rechts uitklappen ben ik gered. Gemaakt met Artisteer 4.0, Joomla 2.5.6 en ik heb uiteraard geen verstand van HTML e.d. Wel met fire-bug gezocht maar zie het niet.
www.probleemblad.nl/nbvs2
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
- JohanB
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
05 nov 2012 17:09
Ik zou er eerlijk gezegd voor kiezen om je hele menu naar links te zetten, lijkt me navigatietechnisch logischer.
regel 504
Maar als je toch de submenu's anders wilt hebben: hiermee gaat het eerste blok naar links:
regel 758
En hiermee het tweede
regel 764
regel 504
Code:
ul.art-hmenu {
display: inline-block;
float: left;
vertical-align: bottom;
}
regel 758
Code:
.desktop-nav ul.art-hmenu > li > ul {
margin: -10px 0 0 -160px;
padding: 17px 37px 37px;
}
regel 764
Code:
.desktop-nav ul.art-hmenu ul ul {
margin: -37px 0 0 -615px;
padding: 37px 37px 37px 17px;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
05 nov 2012 17:23