Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Na Rename Template een probleem
06 nov 2012 09:58 - 06 nov 2012 10:01
Hallo
Ik heb mijn Beez 5 een andere naam gegeven door echt alles te veranderen zoals op het forum was aangegeven
Maar nu staan al mijn menus die altijd links stonden rechts geen probleem maar ik ben met een Like knop bezig en deze staat er mooi op enkel als ik er op klik is hij voor de helft zichtbaar
Hij laat zich niet buiten de template zien wat gaat er mis
Link website
Ik heb mijn Beez 5 een andere naam gegeven door echt alles te veranderen zoals op het forum was aangegeven
Maar nu staan al mijn menus die altijd links stonden rechts geen probleem maar ik ben met een Like knop bezig en deze staat er mooi op enkel als ik er op klik is hij voor de helft zichtbaar
Hij laat zich niet buiten de template zien wat gaat er mis
Link website
- Ankejapa
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
06 nov 2012 10:19
Vermoed dat je toch iets niet goed hebt gedaan bij het maken van de kopie. Zet de index.php van de originele template en je kopie op je computer en vergelijk ze met Winmerge. Denk dat het rechts namelijk wel goed werkt.
Zie zo niet hoe je dit in je css aan zou kunnen passen, temeer omdat bijna alle css van die module van facebook komt.
Zie zo niet hoe je dit in je css aan zou kunnen passen, temeer omdat bijna alle css van die module van facebook komt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
06 nov 2012 10:35
Hoi Astrid
Dat heb ik al gedaan en ik rename enkel maar voor de update beez 5 zodat alles niet kan worden overschreven
ik heb ook al een kopie gemaakt blijft t zelfde
Ik zou ook beez 5 kunnen kopieerden en mocht het mis gaan dan er overheen schrijven
Origineel werkt hij wel maar ik ga even zoeken
Dat heb ik al gedaan en ik rename enkel maar voor de update beez 5 zodat alles niet kan worden overschreven
ik heb ook al een kopie gemaakt blijft t zelfde
Ik zou ook beez 5 kunnen kopieerden en mocht het mis gaan dan er overheen schrijven
Origineel werkt hij wel maar ik ga even zoeken
- Ankejapa
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.668 seconden