Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
youtube film in artikel plaatsen
26 nov 2012 22:51
Hoi,
Ik heb op de website www.hokkelhoeve.nl in het verleden diverse youtube filmpjes in een artikel geplaats. (menu filmverslagen) Simpelweg door in een leeg artikel sde "delen" code te plakken . Nu heb ik dat weer geprobeerd met een verslag van de fietserpad route. Nu komt er de betreffende code te voorschijn in plaats van het ingebedde youtubescherm.
Henri
Ik heb op de website www.hokkelhoeve.nl in het verleden diverse youtube filmpjes in een artikel geplaats. (menu filmverslagen) Simpelweg door in een leeg artikel sde "delen" code te plakken . Nu heb ik dat weer geprobeerd met een verslag van de fietserpad route. Nu komt er de betreffende code te voorschijn in plaats van het ingebedde youtubescherm.
Henri
- herkansingjoomla
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
27 nov 2012 00:39
Ik gebruik altijd JCE editor en dan 'insert media' werkt perfect!
- Robby van der Zande
- Bekend met Joomla!NL
27 nov 2012 00:50Robby van der Zande schreef : Ik gebruik altijd JCE editor en dan 'insert media' werkt perfect!
Dat kan maar je kunt ook deze gebruiken.
- Lazy Garfield
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
27 nov 2012 11:41 - 27 nov 2012 11:42
Insertmedia snap ik maar dan komt de link in beeld, en als ik dan activeer verschijnt de hele youtube pagina in beeld. Het is juist zo leuk (zie mijn twee andere filmverslagen) da alleen de film ingeklemd wordt op de pagina zelf.
De andere mogelijkheid die je aangeeft heb ik ook gedownload. Ik krijg wel een berg bestanden maar geen zip bestand waardoor ik het niet kan installeren in de backend.
Henri
De andere mogelijkheid die je aangeeft heb ik ook gedownload. Ik krijg wel een berg bestanden maar geen zip bestand waardoor ik het niet kan installeren in de backend.
Henri
- herkansingjoomla
- Bekend met Joomla!NL
27 nov 2012 11:48De andere mogelijkheid die je aangeeft heb ik ook gedownload. Ik krijg wel een berg bestanden maar geen zip bestand waardoor ik het niet kan installeren in de backend.
Dan weet ik niet wat je allemaal doet maar ik krijg hier gewoon een zipbestand hoor!
- Lazy Garfield
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
27 nov 2012 12:25
Bedankt voor je meedenken. Het probleem is opgelost. Gewoon de inlsluitcode kopiëren en dan show/hide aanklikken voor de html editor. Nu nog even stoeien met de afmetingen.
Bedankt,
Henri
Bedankt,
Henri
- herkansingjoomla
- Bekend met Joomla!NL
27 nov 2012 12:26
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.748 seconden