Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Template lokaal installeren lukt niet
28 nov 2012 10:15
Beste,
Ik wil lokaal een template installeren, maar blijkbaar lukt dit om 1 of andere reden niet. Ik krijg steeds de melding "kan geen installatiepakket vinden" met bovenaan de melding "Waarschuwing: bestand verplaatsen is mislukt".
Wanneer ik dezelfde template installeer bij een andere site die reeds online is, lukt dit wel.
Kan iemand me hierin helpen?
Ik wil lokaal een template installeren, maar blijkbaar lukt dit om 1 of andere reden niet. Ik krijg steeds de melding "kan geen installatiepakket vinden" met bovenaan de melding "Waarschuwing: bestand verplaatsen is mislukt".
Wanneer ik dezelfde template installeer bij een andere site die reeds online is, lukt dit wel.
Kan iemand me hierin helpen?
- dikkie01
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
28 nov 2012 10:25
Neem aan dat de joomla versies lokaal en op de server gelijk zijn? Normaal gesproken heb je lokaal minder rechtenproblemen dan op de server, dus het is vreemd. Welk programma gebruik je lokaal? Werk je op een Windows PC of op een MAC?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
28 nov 2012 11:11
De Joomla versies zijn dezelfde lokaal en op de server.
Lokaal gebruik ik XAMPP en ik werk vanop een MAC. Misschien dat door dit laatste de problemen ontstaan?
Lokaal gebruik ik XAMPP en ik werk vanop een MAC. Misschien dat door dit laatste de problemen ontstaan?
- dikkie01
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
28 nov 2012 11:14
Vandaar ook mijn vraag naar je OS.
Denk dat je hier wel verder mee komt.
Denk dat je hier wel verder mee komt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.655 seconden