Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Categorie Omschrijving wil niet tonen

Categorie Omschrijving wil niet tonen

05 dec 2012 10:55 - 05 dec 2012 11:11
Mijn site is nog in aanbouw, maar heb hem nu tijdelijk online gezet voor mijn vraag.
www.coolekorting.nl

Ik heb een categorieomschrijving gemaakt voor de winkel AquariumSjop.

AquariumSjop bestaat uit een omschrijving van de winkel = categorieomschrijving en een aantal losse artikelen (nu even 1).
Ik heb in het horizontale menu een submenu aangemaakt zodat ik een categorieblog kan tonen over AquariumSjop. Het aangemaakte categorieblog staat onder categorieen (nl categorieen - Dieren - AquariumSjop) Dit kun je niet zien, omdat ik submenu's tonen uit heb gezet. Nu ik deze categorieblog heb aangemaakt, kan ik die link plakken in mijn artikelen zodat door wordt verwezen naar AquariumSjop.

Stel je gaat nu naar Categorieen, drukt op Dieren en dan op AquariumSjop. Je krijgt dan een lijst met artikelen te zien van AquariumSjop (nu nog even 1), maar niet de categorieomschrijving.
Hetzelfde gedlt als je naar menu Winkels gaat en dan drukt op AquariumSjop.

ik heb in de artikelen, en in het menu categorieen, dieren en aquariumsjop tonen categorie en link op JA gezet.

Als je de blog tevoorschijn hebt, zie je ook onder het plaatje van AquariumSjop de verwijzing staan naar Categorie: Winkels / AquariumSjop. Als je dan op AquariumSjop drukt, krijg je wel de categorieomschrijving te zien. Die moet je echter altijd zien.

Iemans ideeën?
  • assie13
  • assie13's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

05 dec 2012 12:29
Ik kan je verhaal niet helemaal volgen. Maar vermoed dat het komt doordat je handmatig links plakt. Maak gebruik van de JCE editor. Daar heb je keuzelijsten voor je links naar bijvoorbeeld een artikel of een menu-item.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

05 dec 2012 13:00
Bedankt voor je reactie.

Hoe moet je een link plaatsen naar een menu-item? Ik heb een link geplaatst met behulp van het knopje 'invoegen / bewerken link' (lijkt op een ketting). Kan dat dan ook op een andere manier?
  • assie13
  • assie13's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.703 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie