Mijn site is nog in aanbouw, maar heb hem nu tijdelijk online gezet voor mijn vraag.
www.coolekorting.nl
Ik heb een categorieomschrijving gemaakt voor de winkel AquariumSjop.
AquariumSjop bestaat uit een omschrijving van de winkel = categorieomschrijving en een aantal losse artikelen (nu even 1).
Ik heb in het horizontale menu een submenu aangemaakt zodat ik een categorieblog kan tonen over AquariumSjop. Het aangemaakte categorieblog staat onder categorieen (nl categorieen - Dieren - AquariumSjop) Dit kun je niet zien, omdat ik submenu's tonen uit heb gezet. Nu ik deze categorieblog heb aangemaakt, kan ik die link plakken in mijn artikelen zodat door wordt verwezen naar AquariumSjop.
Stel je gaat nu naar Categorieen, drukt op Dieren en dan op AquariumSjop. Je krijgt dan een lijst met artikelen te zien van AquariumSjop (nu nog even 1), maar niet de categorieomschrijving.
Hetzelfde gedlt als je naar menu Winkels gaat en dan drukt op AquariumSjop.
ik heb in de artikelen, en in het menu categorieen, dieren en aquariumsjop tonen categorie en link op JA gezet.
Als je de blog tevoorschijn hebt, zie je ook onder het plaatje van AquariumSjop de verwijzing staan naar Categorie: Winkels / AquariumSjop. Als je dan op AquariumSjop drukt, krijg je wel de categorieomschrijving te zien. Die moet je echter altijd zien.
Iemans ideeën?