Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
PSD naar Joomla
PSD naar Joomla
14 dec 2012 10:36
via Google heb ik een template gevonden die te downloaden was voor Wordpress en in PSD. Nu schijnt het dat je PSD om kan zetten naar een Joomla template, maar hoe?
Ik heb al gegoogled en op dit forum gezocht maar geen duidelijke handleiding kunnen vinden.
Zelf ben ik niet echt een joomla kenner. De back-end heb ik nu aardig door denk ik, maar ik kan zeker geen templates maken of (groots) aanpassen.
Wie oh wie kan mij vertellen of dit te doen is voor een leek en misschien wel een duidelijke handleiding heeft voor het omzetten van PSD naar Joomla?
Ik heb al gegoogled en op dit forum gezocht maar geen duidelijke handleiding kunnen vinden.
Zelf ben ik niet echt een joomla kenner. De back-end heb ik nu aardig door denk ik, maar ik kan zeker geen templates maken of (groots) aanpassen.
Wie oh wie kan mij vertellen of dit te doen is voor een leek en misschien wel een duidelijke handleiding heeft voor het omzetten van PSD naar Joomla?
- zyra
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
PSD naar Joomla
14 dec 2012 10:40Dan moet je hier echt niet aan beginnen.Zelf ben ik niet echt een joomla kenner. De back-end heb ik nu aardig door denk ik, maar ik kan zeker geen templates maken of (groots) aanpassen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
PSD naar Joomla
14 dec 2012 13:47
is er geen handleiding dan? ik ben niet geheeld onbekend met codes, maar joomla zit vaak kriskras door elkaar waardoor je meerdere bestanden moet aanpassen voor het werken wil..
Zou dit template toch echt graag willen gaan gebruiken
Zou dit template toch echt graag willen gaan gebruiken
- zyra
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
PSD naar Joomla
14 dec 2012 13:55
Hier
staat een handleiding.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.720 seconden