Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Problemen met layout website
21 dec 2012 09:41 - 21 dec 2012 09:42
Beste leden,
Ik zit met een probleem en hoop dat iemand mij kan helpen. Op mijn website op 112today.nl waar je in kunt loggen met test en nog een keer test daar zie je nieuws artikelen en nu wil ik graag de foto netjes naast de tekst hebben maar krijg dit niet voor elkaar. Ook witte module gedeelte naar de artikelen wil ik weg hebben maar weet niet waar ik moet zoeken.
Witte module heb ik in de bijlage een rood vlak gezet zodat jullie weten wat ik bedoel. Als die weg is dan kan de tekst opgeschoven naar rechts en kan als jullie weten hoe dat moet de foto aan de linkerkant naast de tekst.
Ik heb de template gekocht en ook zij weten niet waar ze moeten zoeken. Ik heb voor de rest alles gemaakt met K2 en gebruik Joomla 2.5
Hoop dat jullie iets meer kunnen vertellen
Ik zit met een probleem en hoop dat iemand mij kan helpen. Op mijn website op 112today.nl waar je in kunt loggen met test en nog een keer test daar zie je nieuws artikelen en nu wil ik graag de foto netjes naast de tekst hebben maar krijg dit niet voor elkaar. Ook witte module gedeelte naar de artikelen wil ik weg hebben maar weet niet waar ik moet zoeken.
Witte module heb ik in de bijlage een rood vlak gezet zodat jullie weten wat ik bedoel. Als die weg is dan kan de tekst opgeschoven naar rechts en kan als jullie weten hoe dat moet de foto aan de linkerkant naast de tekst.
Ik heb de template gekocht en ook zij weten niet waar ze moeten zoeken. Ik heb voor de rest alles gemaakt met K2 en gebruik Joomla 2.5
Hoop dat jullie iets meer kunnen vertellen
- PP
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
21 dec 2012 09:50
Vreemd dat de templatemakers dit niet weten. Denk dat dit helpt. Moet je wel even kijken of het geen invloed heeft op andere pagina's:
regel 426 k2.css
regel 467 template.css
regel 426 k2.css
Code:
div.catItemImageBlock {
float: left;
margin: 0 10px 16px;
padding: 8px;
}
Code:
.itemListView .itemContainer {
margin-right: 30px;
width: 665px !important;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
21 dec 2012 09:55
Hoi Astrid,
Ik vond dat ook erg raar, maar goed gelukkig hebben dit forum nog met van die toppers zoals jij!
Bij mij zie ik geen regels, maar moet dit er gewoon tussen gezet worden of aangepast? Anders kan ik gewoon de zoekfunctie gebruiken
Ik vond dat ook erg raar, maar goed gelukkig hebben dit forum nog met van die toppers zoals jij!
Bij mij zie ik geen regels, maar moet dit er gewoon tussen gezet worden of aangepast? Anders kan ik gewoon de zoekfunctie gebruiken
- PP
- Bekend met Joomla!NL
21 dec 2012 10:07 - 21 dec 2012 10:13
Yeah...! Astrid topper! Het is gelukt. Wat ongelooflijk knap van jou joh..! Ik loop al dagen te kl.ten
Weet jij toevallig ook hoe ik (go to partner) kan veranderen in het Nederlands?
Oja en nog een klein vraagje weet jij toevallig hoe ik bij OVERIG NIEUWS alle artikelen kan weergeven die er geweest zijn maar dan alleen als tekst onder elkaar zonder foto's?!
Weet jij toevallig ook hoe ik (go to partner) kan veranderen in het Nederlands?
Oja en nog een klein vraagje weet jij toevallig hoe ik bij OVERIG NIEUWS alle artikelen kan weergeven die er geweest zijn maar dan alleen als tekst onder elkaar zonder foto's?!
- PP
- Bekend met Joomla!NL
21 dec 2012 12:12
Hallo PP,
Je eerste vraag is hierbij beantwoord en daarom sluit ik dit topic. Voor je aanvullende vragen kun je eventueel een nieuw topic starten. Zo houden we het forum overzichtelijk.
PS: zoek voor de vertaling eens op "taaloverride" op het forum.
Je eerste vraag is hierbij beantwoord en daarom sluit ik dit topic. Voor je aanvullende vragen kun je eventueel een nieuw topic starten. Zo houden we het forum overzichtelijk.
PS: zoek voor de vertaling eens op "taaloverride" op het forum.
- Peter
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.727 seconden