Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Breedte contentkolom
Breedte contentkolom
30 dec 2012 14:21
Terug gekomen van vakantie ontdekte ik dat de vormgeving van de website is veranderd. Ik heb geen idee hoe dit gekomen is. Met firebug heb ik gekeken wat er aan de hand is, maar ik kan het niet terug vinden.
het gaat om deze website: www.zvdeplas.nl/JoomLa17_sec/
De middelste kolom was altijd flexibel en schoof dus mee met de breedte van de pagina. Nu blijft hij veel te smal.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Alvast bedankt!
het gaat om deze website: www.zvdeplas.nl/JoomLa17_sec/
De middelste kolom was altijd flexibel en schoof dus mee met de breedte van de pagina. Nu blijft hij veel te smal.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Alvast bedankt!
- happiemil
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Breedte contentkolom
30 dec 2012 14:51 - 30 dec 2012 14:53
Hallo happiemil,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Is er in de tussentijd nog iets aangepast op de website waardoor dit kan zijn ontstaan? Als bijvoorbeeld tekst uit Word in een artikel geplakt wordt, kan dat door de meegekopieerde code de lay-out beïnvloeden.
Je kunt het probleem ook oplossen door in je template.css (regel 829) de volgende code op te zoeken:
verwijder dan de
Je site ziet er dan weer goed uit.
locatie css bestand: www.zvdeplas.nl/JoomLa17_sec/templates/z...s17/css/template.css
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Is er in de tussentijd nog iets aangepast op de website waardoor dit kan zijn ontstaan? Als bijvoorbeeld tekst uit Word in een artikel geplakt wordt, kan dat door de meegekopieerde code de lay-out beïnvloeden.
Je kunt het probleem ook oplossen door in je template.css (regel 829) de volgende code op te zoeken:
Code:
.art-content-layout {
border-collapse: collapse;
display: table;
table-layout: fixed;
width: 100%;
}
verwijder dan de
Code:
table-layout: fixed;
Je site ziet er dan weer goed uit.
locatie css bestand: www.zvdeplas.nl/JoomLa17_sec/templates/z...s17/css/template.css
- Peter
- Algemeen Moderator
Breedte contentkolom
30 dec 2012 15:06
Hoi Peter,
Bedankt voor de hulp. De website is nu weer toonbaar.
Ik denk dat het komt door de plugin die geïnstalleerd heb die zorgt voor de facebook/twitter icoontjes onderde artikelen. Maar ik weet niet waar dat in zit. Ik heb geprobeerd de plugin uit te schakelen, maar toen veranderden er niks op de site, dus nog steeds de vreemde vormgeving.
Aan de tekst via Word ligt het niet want ook op andere pagina's zonder content (bijv nieuwsbrieven) bleef de pagina ook verkleind.
Nogmaals bedankt voor je snelle hulp en als je nog een tip hebt om dit geheel op te lossen dan hoor ik dat graag. Het nadeel nu is dat de website zich niet meer aanpast aan de grote van het scherm.
Groeten Emil
Bedankt voor de hulp. De website is nu weer toonbaar.
Ik denk dat het komt door de plugin die geïnstalleerd heb die zorgt voor de facebook/twitter icoontjes onderde artikelen. Maar ik weet niet waar dat in zit. Ik heb geprobeerd de plugin uit te schakelen, maar toen veranderden er niks op de site, dus nog steeds de vreemde vormgeving.
Aan de tekst via Word ligt het niet want ook op andere pagina's zonder content (bijv nieuwsbrieven) bleef de pagina ook verkleind.
Nogmaals bedankt voor je snelle hulp en als je nog een tip hebt om dit geheel op te lossen dan hoor ik dat graag. Het nadeel nu is dat de website zich niet meer aanpast aan de grote van het scherm.
Groeten Emil
- happiemil
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Breedte contentkolom
30 dec 2012 15:31
Aangezien je oorspronkelijke vraag opgelost is, sluit ik dit draadje. Zo houden we het forum overzichtelijk. Als je nog een oplossing zoekt voor je andere probleem mag je gerust een nieuw vraag starten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.708 seconden